Saturday, October 6, 2012

Karena Ku Cinta Kau

Jika ada yang bilang ku lupa kau
Jangan kau dengar
Jika ada yang bilang ku tak setia
Jangan kau dengar
Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau

Jika ada yang bilang ku tak baik
Jangan kau dengar
Jika ada yang bilang ku berubah
Jangan kau dengar
Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau

Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Ku tahu kau s'lalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tahu ku cinta kau

Jika kau tak percaya padaku
Sakitnya aku
Jika lebih dengar mereka
Sedih hatiku
Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau.. kau..

Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Ku tahu kau s'lalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tahu ku cinta kau

Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Ku tahu kau slalu ingin denganku
Kau tahu ku juga ingin denganmu
Ku tahu kau s'lalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tahu ku cinta kau 



p/s: Lagu nih ada versi lelaki nyanyi jugak, cover by Once Mekel, x Dewa tuh... Pun sedap lagunya.... Suweeettttt sangat2....

Entry Tudung Cik JD

Salam...
Fuh.. Fuh.. Fuh... Banyaknya habuk.. Hehehe..
Biasala kan, menulis tuh perlu ada mood dan kerajinan. Nak buat mcm mana, mood malas je yang banyak... Hehehe...

Hai all... Errr, ada ;agi ke yg singgah sini sbb lama dah x menulis??? Huhuhu... Harap2 masih ada yg sudi singgah...

Kali nih nak tulis pasal fesyen bertudung... Hehehe.... Lepas Aidilfitri, JD melalui fasa2 revolusi bertudung... Sblm nih JD bertudung bawal or spesis2 Ariani jer kan... Balik dr Aidilfitri hari tuh, Jd memulakan revolusi bertudung.. Udah jadi pesen lain.... Sula plak tgk muka sendiri dalam versi bertudung yang baru...

Layannnn...






LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin