Tuesday, May 22, 2012

Jom Bersosial.. Ahaha

Hello guys...
Hari nih nak update sket j.... JD hari nih sejak semalam sebenarnya sedang berkursus... Tajuk kursusnya adalah BENGKEL PENYEDIAAN MEDIA SOSIAL...
Isi kandungannya adalah mengenai isu2 dan penyediaan media sosial.. Korang tau apa tuh Media Sosial????
JD pun kabur2 cerah j dengan media sosial nih...
Tapi yang JD tau, ianya melibatkan media baru seperti FB, Twitter n Blog... JD sudah ada blog, twitter n FB.. Just update j la mana yg perlu....
Hehehe

p/s: Kursus kali nih dikendalikan oleh Skali.Net company.......




No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin