Sunday, August 7, 2011

Saje Nak Gedik

Erkkk, tajuk entry pon dah gedik kan... Dah sah2 la isi pon gedik. Hahaha...
Ini memang entry suka2 n bergelak ketawa. Dah lama JD cari benda nih... Teringin nak pakai. Jadinya semalam JD pg la Mines Shopping Center kt Seri kembangan tuh. Sebenarnya Cik Nurul yang beria2 nak pg sbb nak cari aksesori HP dia, so, JD pon gedik2 la cari barang yang JD inginkan. Pastuh temankan dia shopping. JD Shopping?? Kamus hidup JD skrg nih dah xde istilah shopping. Nak2 dalam keadaan JD skrg. Lupakan j la pasal shopping tuh. Ada yang lebih penting JD kene laksanakan!

Oklah... Berbalik pada barang yang JD inginkan tuh... Barang apa?? Korang jangan gelakkan JD tau. JD teringin sebenarnya nak beli benda nih. Pernah nampak kt Mid Valley, tp JD x beli sbb mahal... Bila jumpa yg murah nih, JD pon beli la...
Barang apa???
Ok2, JD tunjukkan barangnya kt korang... Scrool ke bawah yer...




Benda apa? Apa barangnya? Tu ha... Yg tertonggok atas kepala JD tuh... Jaring kepada Dato Ct tuh ler... Hahaha... So dah dapat tuh, sila dok senyap2 yer wahai JD!!!

p/s: Ok x JD pakai menatang tuh????

2 comments:

tireless mom said...

salam...alahai..u look younger ler pakai bendalah tuw...hehehe! anyway tak salah mncuba2 kan?

Jake Daughter said...

Faten: Look younger then my age?? esok nak p beli lg 8 lai lah... Hahaha... Sebenarnya saje nak try, nak padankan dgn jeans n tshirt time santai2... Rasa kool j... Hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin