Monday, July 11, 2011

Ular Oh Ular

Ular??? Gelinya.. Itu yg selama ini JD setkan dalam kepala otak JD... Come on... Hahaha, Rasa2nya, semua orang mcm tuh kan.. Sebut jer ular geli... Sebut j ular.. lain xde.. Geli..Geli..Geli..

Tapi Sabtu lepas JD dah buang jauh2 rasa geli tuh... JD dah berani pegang ular.. Hahaha... Ular sawa j... Bukan ular tedung yer... Hahaha... Semuanya dimulakan oleh si kecik Adif... Dia berani giler dgn ular2 tuh.... Jadinya, kalau budak sekecik 2 tahun lebih tuh berani, xkan Jd nak menolak kot kan... So, bernai kan diri...

Rupanya, pegang ular nih xde la geli mana... Ok j... Kool... Kalau korang x percaya, cer try tgk.... Best... JD mcm dah suka dgn spesis nih...
Emmm, nak bela sekor bole x????







4 comments:

@cu SaYaNg said...

aku mampu pegang baby dia ja
tak mampu lagi nak pegang yg besaq
tak tahan weiiii...

Jake Daughter said...

Hahaha.. Aku dulu gelik gak..Tp skrg dah ok...

absolutely emy said...

uish.. berani nya hang.. aku nyaris menjerit tengok ular tu..

Jake Daughter said...

Emy: Aku pun xtau mcm mana bole hilang kegelian aku tuh....Hahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin