Sunday, July 17, 2011

Dah Berbunga

Dah berbunga??
Apa yang berbunga???
Hati JD kah??? Cisss... Tidak mungkin! Parut yang ada, oppsss... Ianya belum jadi parut, ianya masih luka.. Luka yang masih berdarah...
Ehh.... Apa nih sedih2... JD bukan nak cerita soal hati atau apa... JD nak cerita benda lain. Pokok yang JD beli dah berbunga...
Ooooo... Pokok bunga yang berbunga, ingatkan apa la....
JD beli bunga kemboja... Murah j.. RM10 j sepasu... Masa beli ada putik bunga kecik j... JD nih kalau menanam pokok, xpernah nak hidup lama... Berbunga lagi ler xde harapan.
Jadinya semalam, bila tengok bunga JD dah mula kembang, JD sangatlah happy... Dalam banyak2 tanaman JD kt depan rumah tuh.... Nih sepokok j yang dah berbunga....
Hahaha...
Nampak sangat tangan kamu panas wahai JD!!!




4 comments:

Nee said...

hak alah..baru satu bunga...hihihi~

Jake Daughter said...

Jadi la dr xde langsung.... Hahaha

absolutely emy said...

waaaah... sangat tahniah kalu macam tu.. aku semalam tiba2 berangan nak tanam pokok2 rose kaler pink kat pagar2 rumah aku.. hehehehe..

Jake Daughter said...

Emy: Aku jenis yg tangan panas... Dah berbunga nih..Giler happy... Hahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin