Saturday, November 13, 2010

Deco..Deco..Deco...

Wahhhh.. Hari nih JD happy.... Sbb impian JD tertunai...Lama dah JD teringin nak bt bende nih kt rumah JD.... Baru ptg tadi terlaksana....
JD sebenarnya deco rumah sket... Alah.. Deco biasa2 aja... Dgn budget yg terhad... Dapat bt bende sket pon JD dah happy sangat2..Syukur sangat2...
Alhamdulillah...
Terima Kasih Allah atas rezeki yang dikurniakan pada JD...

So skrg nih....
Korang layan j la ek gambar kt bawah nih...


Sebelum...

Align Center

In progress


AKHIRNYA.... INILAH HASILNYA...




TADAAAAA.... INI LA RUMAH JD....
Simple j.... Rumah bujang... Tapi ttp RUMAHKU Syurgaku...

4 comments:

Farah Hanani said...

hebat~ nice...

Jake Daughter said...

Tq3... Hehehe

awein said...

wah comei2..beli mana cermin tuh? nilai 3 ka? murah dak?

Jake Daughter said...

Beli kt IKEA...... Murah wei.... 4 keping 50 j...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin