Friday, October 8, 2010

REUNION


Apa maksud sebenar reunion???
Ntah...Aku kurang periksa la...
X kuasa nak p cr apa maksudnya....

Dalam dok sibuk2 aku nak final esok.... Semalam aku sempat lago join kawan2 sekolah Tat Beng untuk reunion...
Best...Jumpa kawan2 lama...Ungkit kisah2 lama....
So jadinya semalam... Ada la 11 orang manusia berkumpul...
Campur wife my frenz and also anak2 kengkawan...
Jadinya nak dekat 20 org jugak la....
Meriah...
Meh nak senaraikan mereka2 yang hadir - AKU aka JD, JA, ZU, KHIR NIZAM, MUSTAFA, SIBLI, SHAHRUL NIZAM, AZIAN, YUSAINI... Emmmm...Lain tuh.... Adik Yusaini, Wife Sibli n also sorang lagi..Sape nama ek... Aizul k apa (sorry kalau salah....Gue x ingat nama la...)

Bebudak dgn style bebudak kecohnya...
Mak n bapak budak (KECUALI AKU YG MASIH SOLO) dengan cara org tua untuk kecoh2....
Dalam ramai2 kawan semalam...
Ada dua org yg aku lama x jumpa...
Yusaini aka Cenet dan Mustapa aka Tapa...
Kalau si Tapa nih..Dah 16 tahun aku x jumpa....
Yang aku tabik tuh.... Walaupun dah 16 tahun x jumpa..
Tapi dia masih kenal aku walaupun aku dah TOTALLY CHANGE

Si Cenet nih plak.... Dah 19 tahun x jumpa...Lama giler....
Hebat x?? Setelah 19 tahun x jumpa...
Akhirnyaaaaaa...
Hebat2....
Dan selayaknya dia x kenal aku bila first2 jumpa...
Kelam kabut nak explain...
Thanks to friend yg sudi tolong explain sape aku dulu kala.. Dan sape aku skrg....
U can be my Personal Assistant sir...
Hahaha....

Sesi sembang2 santai tuh dijanjikan jam 9 malam....
Aku sampai sikitttt lewat.... Kirenye timenye x tepat2 kul 9 la...
Hello...Ingatkan kami (aku n shahrul) yang lewat....
Ropa2nya... Kami insan terawal....
Sampai2.... Orang lain xdak lagi pon....
Kami j....
Cisssss... Ingat sampai da bole ngap...
Ropanya x....
Hehehe....

Sesi pertemuan berlangsung di Sekinchan Seafood - Seri Gombak...
Nice place...
Yang penting kami bole sembang sampai sawan...Sembang sampai keras lidah2 x ble nak bercakap dah...
Anyway..Thanks Sibli sbb jadi tukang organize....
Good3....Good job...
Len kali bole plan lagi sesi bukak cerita lama....
Hehehe...

Pada yg lain....
U all mmg besttttttttttt!!!!!!!!!


p/s: X kira apa yg berlaku.... X kira dalam keadaan apa sekali pon... Segembira mana pon saya.... Di hati dan ingatan.... Saya sentiasa mengingati anda - Siapa???
Semestinya kamu - Dr Who!!!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin