Wednesday, October 13, 2010

Keep Smiling Walaupun hati Dah Meruntun Sedih


Sehari dua nih....
Banyak sangat bende2 yang bt darah aku naik....
Sane x kena..Sini x kena....
Situ tukar...Sane komplen...

Sangat menyakitkan hati...
Aku nih manusia biasa...Bukan maksum...
Bila dah jadi bende2 mcm nih...
Naik la sket suhu nye...
Nak bt mcm mana kan...
Aku cuma manusia biasa...

Apa pun, akan cuba menangani semuanya sebaik mungkin
Akan cuba tersenyum selagi daya...
Org kata senyuman aku penawar duka...
So aku kena la senyum2 selalu..
Walaupun hati aku sakit...
Walaupun kekadang rasa mcm nak amuk....

Sabar JD..
Teruskan senyumanmu....
Baiklahhhhhh....

5 comments:

awein said...

aku pun sama sakit hati...tapi buat cam besa la...

eqbalzack said...

kena panggil bomoh hujan ni ieda...bg hujan turun...sejuk sket nnt...

Jake Daughter said...

Awein: Kan..Sabaq j la... Nak bt mcm mana lg....

Abg Eq: Biasa la bang...Hujung2 sem nih... Taring..Kuku...Semua nak kuar..Cepat2 la hujan..Sejuk sikit...

Farah Hanani said...

nak wat cmne kak...
sabar jer la..
nasib baik kelas rabu bisa buat saya tersenyum..dalam kelabu asap saya dah nmpk mentari dia berbanding yg sebelum nie..kurasa akan dapat cahaya tapi kilat sabung menyabung di pertengahan nya... kan? kan?

Jake Daughter said...

Wahhh... Bahasa... Kelu akak...Hahaha... Begitulah kisahnya nasib kita dik oiii....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin