Wednesday, September 1, 2010

Kasihnya Si Anak..Emmm Dah Besar Rupanya Dia..

Faez ditemani kazennya Cik Nurul..Tgh pilih kasut untuk abahnya....


Nih entry basi sebenarnya..Sbb berlaku wiken yang lepas...
tapi aku nak citer jugak....
Kisah pasal kasihnya seorang anak...
Memang la kaish seorang anak itu tidak mampu emnandingi kasihnya seorang ibu dan ayah kepada anak2nya...

Tapi wiken yang lepas, aku melihat satu peristiwa indah di depan mata....
Mcm mana seorang anak tuh berusaha keras mahu menggembirakan si ibu dan ayah di kampung sempena hari raya nanti...

Wiken baru nih..Aku diminta oleh anak sedara aku untuk menemani beliau membeli beberap barangan untuk si ayah dan ibu....Anak muda nih bernama Ahmad Faezuddin... Impian dia nak menggembirakan mak dan ayah pada hari raya nanti.... Alhamdulillah sejuk perut ibu mengandungkan dia....

So aku temankan la dia shopping kt Alamanda, Putrajaya...
Beli itu ini untuk mak n ayah dia....
Ish3... Dah besar rupanya dia....
Aku maish ingat lagi sewaktu dia kecik... Rasa mcm baru semalam j budak ini aku dukung ke hulu ke hilir memenuhi permintaan dia....

Dah besar rupanya dia....
Aku j yang x tua2....Hahaha (bole k aku bt statement mcm tuh????)



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin