Saturday, August 28, 2010

Sangat Puas Hati

Friday afternoon...
Adalah hari menunaikan impian yg dah lama tersimpan....
Mau mendapatkan satu benda...Dah lama aku idamkan....
Dulu2 x mampu...kalau bole dapatkan pon..Mana nak letak...Tapi semalam...
Alang2 dah ada keinginan nak cantikkan ruang2 kosong kt rumah....
Terus aja aku kesini...
Dah x pk tempat lain dah...Tau apa yang aku maksudkan tuh???
Sila scrool ke bawah ok....
Nilah bende yg aku idam2kan tuh...
Dah lama dah simpan keinginan...
Akhirnya tertunai jugakkkk....
Thanks to Dr Who yg sudi bg advice pasal pemilihan painting...
Aku bukan terror sangat bab2 nih....
Tq Dr Who....

Dalam pada tuh...
Ambik jugak kesempatan gantung gambar2 lain...
Cer tgk tuh...Dah nak dekat 10 tahun sesudah konvokesyen my degree...
Baru nih la aku berjaya MENGGANTUNG gambar kebanggaan tersebut...
Mungkin org lain akan anggap biasa j...
Apa ada hal setakat gambar Konvo masa DEGREE tuh...
Biar la kan apa org nak cakap...
Tapi aku bangga dgn diri aku...
Hehehe.....


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin