Tuesday, August 24, 2010

Gue Capek

image by google


Aku penat...Aku serabut...
Oppsss...Bukan cinta yg bt aku serabut...Bukan cinta yg buat aku kelam kabut...
Semuanya kerana Master Of Knowledge Management...
AKu akui..Aku bukan seorang yg pintar..Aku bukan seorang yg bijak...Oleh kerana itu..Aku perlukan usaha keras untuk mencapai seperti apa yang orang lain capai...

Penat..Aku memang penat...
Tapi ini jalan yanga ku pilih....
Kekadang aku rasakan yang akki aku dah x mampu nak melangkah...
Semester kali ini paling mencabar..Paling berat...Paling seksa aku rasakan...
Aku tau Tuhan menduga setakat kemampuan hambaNya...
Tapi kenapa kini aku rasakan keadaan makin menekan...

Jujur saat aku menaip entry ini...
Aku menangis...
Menangis memikirkan apa yang sedang aku lalui...
Aku capek sebenarnya....
Tapi separah mana pon aku...
Aku DIHARAMKAN untuk mengalah...
Jadi, dengan sisa2 tenaga dan usaha yang masih ada...
Aku akan melangkah penuh seksa ke garisan penamat...
ITU JANJI AKU...
Bukan mahu membuktikan pada sesiapa...Tapi itu janji aku pada diri aku sendiri...

TUHAN....
AKU CAPEK!!!!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin