Sunday, July 4, 2010

Unagi Sushi


Sebut j makanan Jepun... Terliur aku...
Selalunya kalau aku nak makan Japanese Food nih... 2 tempat j yg aku tuju... Sushi King atau Mr Teppanyaki... Selain dari tuh... Simple2 Sushi kan banyak jual kt Carefour... Giant.. Tesco..JJ... Pilih aja mana yang nak..

Emm... Hari nih nak citer dgn u all
Favourite sushi aku.. Aku sebnarnya layan j semua sushi...Kecuali yg raw!!!
Tapi dalam banyak2 nih....
UNAGI SUSHI adalah peberet aku...
Sangat suka....

Apa tuh UNAGI SUSHI???
Senang cakap... SUSHI BELUT... Hahaha
Aku pon sebenarnya x makan belut... Dah rupa2 ular aku tgk...Huhuhu
Tapi UNAGI SUSHI nih cara drg buat mmg sedap..Rasanya... YUMMY GILER!!!

Kepada sesapa yang nak cuba tuh...Aku syorkan... Sila try UNAGI SUSHI...
SANGAT SEDAP OK!!!!!





3 comments:

@cu SaYaNg said...

ko buat aku terliur nk makan sushi la beb...aduih..nak kena p cari ptg nie nih...

@cu SaYaNg said...
This comment has been removed by the author.
Jake Daughter said...

Giler best... Baik hang p cari..Huhuhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin