Saturday, July 3, 2010

Happy Moment

Hari nih....
Aku plan lain...Tp lain yg jadi.... Huhuhu.... Tu la orang kata takdir Tuhan... Kalau Tuhan mengkehendaki sesuatu tuh berlaku... Takde apa yang mampu menghalang...

Ini la yg terjadi kt aku hari nih... Ini kisahnya....

Ikut plan..Aku nak ke Alamanda Putrajaya hari nih.... Nak ke MPH Bookstore.. Nak cari novel baru... Suddenly dapat msg dr kawan lama... Ajak berkopi...
Memandangkan aku lama x jumpa dia... Giler lama... Ada la dekat2 nak 8 tahun x jumpa.. Kami nih kawan serumah masa zaman2 universiti dulu.... Punya la lama x jumpa.... Asalkan masing2 dok Lembah Klang j.... Huhuhu

So kisahnya tadi... Stesen kami berada di Mid Valley... Jalan2 cuci mata... Then minum2...
Lepas tuh lunch sama.. Wahh bahagianya....
Sambil2 lunch.. Kami berkongsi kisah hidup masing2....

P/s: Ita... Aku happy dong dapat outing dgn kamo.... Len kali kita outing lg ek....



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin