Wednesday, June 2, 2010

Kisah Aku dan Gzam Sireh Mempelai


Aku skrg kan tgh cuti sem....
So dalam dok cuti tuh..AKu intai2 jugak la keje2 pt time...
Yg penting aku dapat duit....
Hahaha
So...Wiken baru nih.... AKu membantu (senang cakap la...Aku keje) dgn kawan aku...
Her sis bukak kedai pengantin and also servis katering...
So aku pon membantu la Cik Linda atau lebih tepat lagi GZAM Sireh Mempelai n GZAM Katering...
Dua hari aku keje....
Jumaat n Sabtu....

Tu la ko JD.... Sblm nih ko keje senang....
Dok opis...Aircond....
Ngadap komputer j....

Kali nih... No more party....
Keje la ko...Nak keje sgt kan...
So, barulah aku tau
Apa ertinya membanting tulang...
Apa ertinya bekerja mencari wang

Memang penat..
Tapi aku happy....
Puas....
Puas sbb dapat merasa apa yang org lain rasa....Apa yang org lain kerjakan....
Susahnya nak mencari wang....
Insaf kejap...

So Cik Linda, Kak Gee n Abg Nizam....
Pasnih jangan serik plak panggil aku keje dgn u all ek....

Kepada sesaper yg interested nak tau pakej yg disediakan...
Bole la intai2 kt sini....

Gzam Sireh Mempelai

2 comments:

Farah Hanani said...

bukan income masuk jugak ka tiap2 bulan?
ada kosong lagi ka?? haha~

Jake Daughter said...

Gaji x cukup la sayang..Sbb tuh kene keje....Huhuhu...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin