Friday, June 25, 2010

Aku Buat Hal Lagi

Aku selalu mcm nih
Dah berapa kali jadi mcm nih.. Dah banyak kali dah.... Aku masih x serik... Masih ulang perangai lama...
Tapi, aku cuba... Bukan aku x cuba...
Cuba bertahan daripada mengulangi perangai aku yg satu nih
Tahan punya tahan....
AKU X MAMPU
Semalam buktinya...
Huhuhu...

Jom kita tgk apa jadi semalam....
Aku ni kan dah lama hilang selera makan...
Jadinya, semalam kebetulan aku kluar.. maklumlah pay day.... So aku tunaikan la tanggungjawab aku.. Bayar itu ini... Then settle...Decide mau p lunch... Dah lama aku x makan nasik...
Sampai PKNS..Lain bende yg aku ode...Ye Mee Soup..Belasah....
Makan punya makan... X sedap la plak (tekak aku mmg x lalu makan... Selalunya... Tolak batu kayu j...)

Ok... Setel lunch..Aku balik rumah...
On d way balik... Perut aku meragam... So, Sampai ptg la aku kuar masuk toilet... Yg best tuh... Atas bawah kuar... Bukan j aku cirit birit..Siap muntah lg...Penat wei....

Then petang tu masa my Dr Who call... He advice me to buy 'charcoal' kt farmasi.. Pg plak aku ke farmasi... Xde la plak Charcoal... Yg ada ORS j.... ORS nih ada lah singkatan untuk Oral Rehydration Salt... ORS pon ORS lah.... Belasah...

Kuar j farmasi...
Godaan datang...
Inilah KLIMAK KEPADA ENTRY NI!!!
Ada ke patut..Depan farmasi tuh ada org bukak booth jual buku.... Amboi3... Tu godaan besar tuh kt aku....
Memula aku bt x nampak j.... Aku jalan laju j...
Suddenly aku terpk... Mcm mana kalau kt booth tu ada jual buku yg best.. X k aku rugi??? Argghhh...Dia buat dah.....
Then patah balik... Pg kt booth tuh....
Tu la dia.... Itulah ko JD... Jnji dalam hati bukan main...Xmo..Xmo...Xmo... Last2...
Dekat nak sejam aku dok belek buku2 kt situ...
Huhuhu
Kesudahannya....
Aku angkut 2 buah lg buku baru....
Huhuhu
Ok la tuh kan..2 buah j... Xde la sampai satu lori kn???? (Nak betul jugak tuh)
Aku x heran baju cantik kt shopping complex...Aku x heran beg cantik kt Guess..Aku x heran tudung cantik kt Ariani... Aku x heran kasut menarik kt Vinci....
Tapi aku heran kalau sekeliling aku ada booth jual buku... Aku jakun kalau lalu depan MPH.... Depan kedai buku yg lain... huhuhu







p/s: My lovely Dro Who.... Are u ready to melayan my kerenah about books...??? U must be surprise!!!!! I'm going like crazy when it's all about books!!!!!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin