Saturday, May 22, 2010

Tiap Saat, Tiap Ketika


Skrg nih
AKu macam bz j...hahaha
Bz sbb apa? Ada la...Masa skrg nih mcm x cukup j 24 jam...
Tido pon mcm x cukup
Pehal plak??

Tu la..Sblm nih mmg aku x berapa nak layan sinetron indon
Tapi disebabkan si BAIM WONG nih dah acting dalam satu sinetron nih...
Makanya...Hari2 aku dok menggoogle pasal citer nih
Tajuknya - BENCI BILANG CINTA

Kelihatannya mmg plagiat dr cerita Korea - Princess Hour..
Tapi disebabkan Baim Wong Sama Marshanda.. Aku layankan j...
Nak2 plak aku mmg ske citer Korea _ Princess Hour dulu tuh

Kire mcm kes mengimbal balik la citer dulu tuh..
So disebabkan tamak n nak pantas...
Skrg nih hari2 aku layan citer tuh kt youtube
Hehehe
Makanya...AKu sibuk skrg nih...
Hahaha


p/s: Korang kalo nak gelakkan aku sbb layan citer Indon..Gelakkan la... Nak bt mcm mana...Aku dah terjebak pon...Tp mmg aku ske pon tgk si Baim Wong yg ganteng
tuh....Hahaha






No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin