Sunday, May 9, 2010

Selamat Hari Ibu..Tp Aku X Pernah Meraikannya


SELAMAT HARI IBU

Tiap2 tahun aku tgk macam2 event sempena hari ibu.. Ada konsertlah... Kt shopping complex plak aku tgk, mcm2 promosi drg buat bersempena Hari Ibu.
Meriah sungguh.... Untung kan ibu2 skrg nih...

Emmm....
Tiap kali hari ibu... Aku sekadar memandang dan mendengar...
Ada keinginan tapi xde kemampuan...
Maksudnya...
Ada keinginan nak menyambutnya, tapi aku x mampu untuk melawan takdir Ilahi.
Mak aku meninggal masa aku kecik (8 tahun)
Jadinya, sedar2 j org dok sambut Hari Ibu..
AKU MMG X MASUK DALAM KATEORI YANG LAYAK MENYAMBUT HARI IBU..

Takdir kan...
Dan aku seharusnya redha dengan takdirNya...

p/s: Sempena Hari Ibu, cuma Al-Fatihah untuk arwah ibu aku.. (tahun nih dah 24 tahun pemergian ibu tercinta.. RAJIMAH HAMSI)

4 comments:

cik ani said...

So sorry to hear that..semoga ibu anda berada di kalangan orang yang soleh disisiNya..

Jake's Daughter said...

Tq Cik Ani

@cu SaYaNg said...

Al-Fatihah..

Jake's Daughter said...

Tq Pya

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin