Tuesday, May 4, 2010

Hari Pertama


Hari nih..
Hari pertama aku pg gym..Dan aku pilih Kaki Gym yg dekat dgn umah aku sbgai potnya... Kool, hari nih merupakan hari pertama....
Seawal jam 7 aku dah terpacak depan pintu gym..wah..semangat giler...
1st step, adik assistant instructor kt gym tuh ajar la aku.... Mcam mana nak guna menatang2 kt situ, n aku sudah pasti concentrate kt cardio machine.... Almaklumlah.... Niat register kt gym tuh kan nak kecikkan sket size aku....
So cardio machine ler jawapannya....

Giler....Peluh2 aku.....Semput wei...
Mana x semput, aku dah lama pencen excercise.. Last xtvt yga ku ingat adalah aku terlibat dgn xtvt skipping.... Lepas pada tuh...Mmg tergolek j.... Huhuhu

Mmg kejang la otot2 aku..Sampai la nih lutut aku masih rasa sakit... Huhuhu
Dan ada peristiwa yg paling lawak aku rasa.... Hahaha

Lepas hampir satu jam aku dok main2 atas trade mile, cycling, tetiba j aku rasa nak pitam...
Dan aku sebenarnya adalah 'pakar' kepada menangani masalah nih...Apa lagi....Aku cepat2 pg toilet n u all tau ap ajadi???
Aku MUNTAH!!!
Mujur pg tuh aku x sarap..... Aku minum air yoghurt j.... Kalau aku makan...Kan masalah....Huhuhu

Aku balik umah jam 9...
So ok la kan...lebih kurang 2 jam sesi aku kt gym
Untuk 1st day...kire ok la tuh....


4 comments:

Farah Hanani said...

sampai termuntah kak??? aduh..jeles saya dgn akak~

Jake's Daughter said...

Haah nany..sampai muntah...huhuhu

@cu SaYaNg said...

da,kaki gym nie kt mana?

Jake's Daughter said...

Pya, Dekat rumah aku.... Dekat area2 Giant tuh...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin