Saturday, May 1, 2010

Baru Dua Hari


Baru dua hari cuti
Aku dh mula rasa bosan dah....
X tau apa la aku nak bt...

Minggu depan baru mula xtvt sempena cuti sem nih
So, dua hari nih aku nganga la kt umah akak aku
Huhuhu

Buhsan wei...
Ish3 mujur minggu depan ada xtvt...
Kalo x....
Mau mati kutu aku kt Saujana
Siang2 hari....
Nak bercakap xde kawan
Almaklumla...
Sengsorang kt umah...
Huhuhu

Hai la manusia...
Dah mula cuti..Ko komplen bosan...
Sblm nih dok komplen stress kene attend kelas n siapkan assignment
Alahai....
Manusia2....

4 comments:

Linda said...

Ish!! aku pun klu semedang jer duk umah mmg bosan. Apalagi kuar ler jln2..

Jake's Daughter said...

Mmg itu pon plannya..Tp kalau hari2 kuar..RABAK lak poket aku...Huhuhu

mremzack said...

kita serupaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... apa nak wat ni woi??? jom pi makan mee udang kuala sepetang wei...

Jake Daughter said...

Kie: Mee udang Kuala Sepetang??? Best tuh....
Aku x balik kpg la cuti sem kali nih....Huhuhu
Nanti na...Aku balik kpg kita set date p makan mee udang....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin