Friday, April 2, 2010

Kusut - This is the Limit!!!!

Lama x update blog... Well, kali nih alasannya bukan sebab malas... Tapi aku skrg nih rasa mcm nak lari..Lari dari kehidupan yg aku lalui skrg nih....
Sangat kusut... Well...Aku rasa skrg nih aku mcm x cukup masa...Aku dah x cukup masa nak senyum...X cukup masa nak pandang cermin... X cukup masa nak cantikkan diri....Even...Nak bernafas pon aku rasa mcm dah x cukup masa.... Kesiankan diri sendiri....

Apa yang menyebablan aku jadi mcm nih?? Kenapa??
Semuanya gara2 aku dah berada di penghujung semester.... Mana nak tengok tugasan akhir... Nak study for teh final exam.... Ish3...
Sangat kusut....

Bt masa skrg...Life aku dah xde flow.... Dah kelam kabut..Facebook??? YM??? Sorry...Aku cuma browse.... Mmg xde masa nak komen n update bagai....Rindu FB..Rindu YM....
Cepatlah berakhir April... Aku nak kembali menjalani hidup yang normal...

Sesekali pikir.... Aku mcm x terdaya nak mengharungi semua nih.... Thanks kepada kawan2 sekelas yang banyak bagi moral support.. Luv u guys... X lupa juga pada kawan2 yang bukan sekelas... Yang sudi melayan kegilaan aku kt FB ataupun YM sebelum aku senyap sampai skrg nih....

Dnt't worry guys...Insyaallah...I'll be back...Wait another 2 week...Insyaallah.....



p/s: Alfatihah untuk arwah DIN BERAMBOI... Dia sudah dipanggil olehNya...Bila pula giliran kita????




X sabar aku nak kembali senyum seperti dulu.... Miss that kind of my face...




No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin