Sunday, April 25, 2010

Ehh Cik Kiah....Suke Nampak


Hahaha
Hi there....
Kisah ini berlaku semalam sebenarnya
Meh nak citer

Semalam adalah sesi memenuhi impian...
Kalau u all pasan...
Ada satu entry aku berkaitan CANON IXUS 130....
Akhirnya... Semalam bersamaan dengan Sabtu 24 April 2010
Aku telah merembat kamera berkenaan...
Warnanya, modelnya.... Mmg seperti yang tertera dalam entry aku sebelum nih..
Tahniah kt aku sbb berjaya mendapatkannya....
Hehehe

Sebenarnya, semalam ada satu sesi beli belah yg bt aku rasa SANGAT BAHAGIA...
Sorry...
Tekaan u all salah...
Bukan bahagia kerana dapat beli henbeg baru, beli baju baru, atau pun aksesori yang lain2...
Sebenarnya, kebahagiaan sebenar bila mana aku dapat masuk MPH Bookstore dan membeli beberapa buah buku...
Semalam aku rembat :

1. Natrah (1937-2009) - Cinta.Rusuhan.Air Mata
2. Journey to Space - A Memoir of Malaysia's First Angkasawan

3. Hidup Bukan Rahsia - Anda, Saya dan Kita

4. Novel Layang2 Bertali Kaca
5. Kamus Dwibahasa Oxford Fajar (Ini untuk anak buah aku)


Well..... Kopak wei..Sape cakap x kopak???
Tp tkpe..Ku bahagia!!!!
X reti nak gambarkan bagaimana bahagianya aku bila dapat beli buku2 tuh semua...

Well...Kene cari masa nih...
Bila la nak start baca my new collection nih..
Hehehe
Will find for it...


4 comments:

@cu SaYaNg said...

wah..tahniah2...dah dpt apa yg dihajati dah

Jake's Daughter said...

Hehehe..la nih aku senyum lebaq la Pya...

mremzack said...

gua dah cuti bebbbbbbbbbbbbb... tatau nak watpa.. ada idea ke beb??

Jake's Daughter said...

mremcek - Aku cuti nih join gym...p angkat besi...xdak apa nak bt....Isi la masa lapang...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin