Friday, April 16, 2010

Aku Mahu Dia

Niat dah ada lama sebenarnya...
Sejak 2-3 minggu nih aku dah mula browsing....
Siapakah pilihan hati....
Sebenarnya nak membeli sebuah kamera digital baru....
Yang lama tuh ok lg...Cumanya dah ada yg kenen2 maukan kamera Olympus aku tuh....
So, aku pon tergerak hati la nak menyambar yg baru...
CANON? SONY? NIKON? OLYMPUS?
Emmm.....
Yg mana satu pilihan hati....
Tadi, sempat browsing internet...
Pandang2...Jeling2 mana yang berkenan...
Tetiba....Aku mcm dah jatuh cinta...
Jatuh cinta dengan si....CANON..



CANON IXUS 130



Bole tahan menarik....
Bukan bole tahan...mmg menarik pon....
Performance??
CANON kalu...Xyah cakap la kan...
Memang terbukti....
Dan aku rasa mcm aku jatuh cinta dgn IXUS yang berwarna PINK...
JD....Are u sure with the PINK????
Hahaha....
Mmg la menarik..Sangat menarik dgn itu PINK...
U all nak tgk???
Meh aku tunjuk....
Doakan aku berjaya merembat si PINK itu ek.....
Amin....


Cun kn?????
""

""

""

""

""

""

""

""

""

""


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin