Friday, April 9, 2010

Adrenalin

Well....
As u all know..Aku adalah peminat Faizal Tahir...
Nak kata FANATIK tuh..Xdak la sangat.....
Huhuhu...
Last mnth...FT launch his new album ADRENALIN....
2-3 hari lepas release..Aku p kedai CD...Apa lagik..Rembat la...
Aku bertuah dapat 1st 1000 copy yg Monkey Bone cetak....

Apa yg special dgn 1st 1000 copy tuh??
Dalam CD tuh...Ada 4 keping stem khas FT..
Kool ok....
So..Mcm mana plak dgn isi CD tuh?? Lagu2 nye???
Jujur aku cakap..Dr 9 lagu tuh... 8 kene dgn seleran n telinga aku...
Well...BUkan sbb aku nih peminat FT...Tapi mmg lagu2 dalam album tuh mmg best!!!!
X caye?? Korang p kedai CD..Beli n dengar sendirik...
Lagu mana yg paling aku suka???

1. MUZIK... Mmg kool... (kalo x caye....tanya Azhan Rani...Hahaha)
2. Semesta - Hidden track (kalau x caye..Tanya aku..Hahaha)
3. Hanyut... Ini lagi satu lagu yg hebattt (kalau x percaya....Tanya Nurul)
4. Adrenalin... Nih nye track...Mmg HOT...(kalau x caye..Tanya FT)

Lagik 4 tuh...Pon sedap....Sangatttt ok.... Believe me!!!!

2 comments:

@cu SaYaNg said...

aku x smpt lg nk bl..huhuhu
dia ada 2 cover kan?
1 itam & 1 putih..ada beza x?

Jake's Daughter said...

Dua kaler..tp xdak beza...Sama j...Kalau cepat dapat yg 1st 1000 copy tuh ada kool stem...Copy after tuh xdak dah....
Tp mmg kool album Adrenalin nih....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin