Friday, January 1, 2010

010110 - Surprise!!!

Awal pg tadi..Mercun berbunyi menandakan masuk tahun baru 2010..Meriah bunyinya..
Aku mcm biasa j...Sambut 2010 kt rumah....N nothing special....TGk tv j....
Elok aku nak masuk bilik j nak layan tido..Nurul my niece naik atas bawak kek..
Kekeke....Surprise untuk aku katanya...
Ggih betul la budak nih
Terharu aku sampai x terkata apa...
Hehehe....
Thanks kakak...Muaahhhh...



p/s: nih entry pertama tahun 2010...Harap2 pasnih aku x malas2 dah nak update blog aku nih...







5 comments:

Me, Mrs Taj said...

Happy Birthday cik has!!! semoga murah rezki dan cepat dipertemukan jodoh..hehe

kda said...

adusssssssssss..sedapnya kek tu..Hepi belated besday to Nida..hopely alwez hepi..

Jake's Daughter said...

Mrs Taj: Thanks..Aminnn..Mudah mudahan...

KDa: Tq3

@cu SaYaNg said...

wei,celebrate bufday x jemput aku pong...hehehee

Jake's Daughter said...

Potong kek j la...Hehehe..Xdak party pun...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin