Thursday, December 31, 2009

Goodbye 2009...

Beginilah setiap tahun
Hujung tahun j..Masing2 tulis apa azam..Apa kenangan pahit manis dalam tahun tersebut...
Sama jugak la dgn aku pon...
So aku x rasa nak mengarut panjang2...
Aku nak tinggalkan 2009 dengan penuh harapan agar 2010 berikan aku sinar yg lebih baik....
Insyaallah...
Tahun 2009 boleh dikatakan membahagiakan..
Pindh masuk rumah baru hasil titik peluh sendiri...
Sambung study..
Alhamdulillah..
Terima kasih Allah..
Walaupun awal 2009 kesihatan aku x berapa mengizinkan..Demam....Chicken pox...batuk yg berpanjangan..Tapi alhamdulillah..Allah berikan aku kesempatan menghabiskan 2009..
Terima kasih Allah...
Ok....Kepada semua aku doakan semoga kalian berbahagia selalu
Happy New Year...



P/S: Besok 010110 - Hari ulangtahun kelahiran aku yg ke 32...Wish me luck on 2010 ye...



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin