Saturday, November 7, 2009

The Time Traveller's Wife


Alhamdulillah..TERTUNAI IMPIAN...
Impiannya nak menonton filem Time Traveller's Wife....
So tadi aku nonton la show nih dgn bertemankan Nurul n Shida (dua2 ekor nih anak buah aku) n also Sakthi (my offismate)...
Kami berempat menonton show kul 1.30pm....

Komen aku sal citer nih???
Sangat kene dgn selera aku....Kene sesangat...Aku jadi jatuh cinta dgn Henry....yang menyintai dan menyayangi Clare sepenuh hati.....Kagum dengan Clare yang setia dgn cintanya pada Henry.......

Awalan cerita sampai la 95% cerita berjalan.....Aku ingat kali nih aku akan menonton movie TANPA TANGISAN..Hahaha...Rupanya aku silap...
Penghujung cerita....Ketika perpisahan Henry dan Clare....'hujan' lebatttttt....Huhuhu...
Cissss...Nangis ropanya aku....
Tapi aku puas hati...Citer nih memenuhi piawaian aku..Piawaian org yg giler citer2 romantik mcm nih..Hahaha
Puas hati sesangat...

Dan tadi..
Aku sempat ke MPH Bookstore untuk membooking novel bestseller - The Time Traveller's Wife....







p/s: Henry adalah seorang LIBRARIAN...Aku jugak seorang LIBRARIAN...Tapi aku bukan TIME TRAVELLER'S ok....Cuma aku berharap masa menemukan aku dengan lelaki seperti Henry..Bukan seorang Time Traveller's..Tapi lelaki yang menyayangi dan menyintai aku sepertimana Henry menyayangi dan mencintai Clare....

3 comments:

zarol said...

hahaha...jiwang gak.
dey aci mau baju kasi tgk dlm blog sana..de no acc dan sebagainya..

Dak Wan said...

Lowhh, cita jiwang erk ni? Ingatkan 18xx cam satu citer lg tu ada wife2 kat blkng title nya

Jake's Daughter said...

Zarol...Mesti la jiwang..huhuhu....
Nnti aku bgtau kalau dah bnk in duit...

Dak Wan....Mmg citer jiwang..Ada gak la scene 18XX...huhuhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin