Monday, October 26, 2009

LIBERAL

Untuk kali ini...Sekali ni...
Aku memutuskan untuk berada di garisan tengah....X akan masuk ke sebelah kiri..mahupun ke sebelah kanan...

Aku tahu..Secara dasarnya yg kiri lebih kelihatan BERSALAH..Dan yang kanan..Dikelaskan sebagai kumpulan yang teraniaya...
Tapi siapa aku..Nak menghukum dan mengkelaskan mereka...

Kedua2 pihak adalah kesayangan aku...Membesar bersama dan berkongsi kehidupan...Itu miraclenya....Dan kerana di kiri dan kanan adalah kesayangan aku...
Aku berkeputusan menjadi LIBERAL....Berdiri di garisan tengah...
Melihat dengan rasa simpati adegan demi adegan yang berlaku...Biarlah...Biar mereka mengatakan aku manusia yang x berpendirian kerana bertindak tidak menyebelahi mana2 pihak...

Itu prinsip aku..Itu keputusan aku..Aku berhak menentukan dimana aku mahu berdiri...



p/s: Tapi kenapa orang lain yang menyalakan api..Aku yang turut sama disabitkan kesalahan??? Memang TIDAK ADIL.....

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin