Thursday, October 29, 2009

Kenapa Aku Isi Petrol di SHELL???

Kengkawan...
U all isi petrol kt mana??? BP? PETRONAS? CALTEX???
Ada beza k isi kt stesn2 nih???
Emm skrg nih PETRONAS kebanyakknya jual RON 95 jer kan..Almaklumlah...Menyahut seruan kerajaan yang tengah gila2 promote Ron 95 kekdahnya....
Pilihan aku???
Sejak aku beli kereta..Aku isi kt SHELL...
Ntah..Xtau kenapa aku memilih untuk isi kt SHELL...
Mungkin sebab daya tarikan FERRARI tuh kot...
Konon la kan...X dapat beli FERRARI...Isi minyak yg sama dgn minyak yg diisi kt keta F1 Ferrari pon jadik la....Kekdahnya...Hahaha
Tapi skrg nih..Aku dah tau..Kenapa aku mengisi petrol di SHELL....
Huh..Patotla aku rasa dekat j dgn SHELL...
Sebab apa???
Korang scroll la ke bawah nih ek..
Tgk la sendiri.....
Ish3....


@@

@@

@@

@@

@@

@@

@@

@@

@@

@@

@@

@@



FA dah jadik duta SHELL FUELSAVE la....Kelasss.....No wonder la aku mengisi kt SHELL....Hahaha

6 comments:

abdul karim said...

klu nak segi kualiti, isi la kat shell..dia ikut international...

tp klu patriotik sgt, isi la kat petronas..bab kualiti tu pepaham aja la..

tp klu yang dok pakai lancer GT tu, elok pakai Ron (Rosmah Najib) 97..caltex la..baru menjadik..

Farah Hanani said...

sengal giler statemant..
saya ingat sebab SHell dekat dgn rumah..
perghh...sebb fahrin upenya..

Jake's Daughter said...

Karim: SHELL ttp dihati....Hahaha

Nany: Sengal...Tapi I LAP FAHRIN!!!!

abdul karim said...

ko dah smpi kg ke nih?

mremzack said...

mengong!!!1

Jake's Daughter said...

Karim: Blom la...Masih d Kajang...9hb baru balik kpg....

Zaki: Dengki n jeles la tuh....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin