Friday, October 23, 2009

Finally It's End!!!

Finally my session for this semester came to the final destination..
Wah..So happy
Semalam aku berjaya sudahkan my last paper for this semester....
Lega..Skrg nih tinggal satu FINAL PRESENTATION j lg yang akan happen pada 3 dan 4 November nih...
Lepas pada tuh...Aku akan bercuti untuk tempoh lebih kurang 5 minggu....
Mana destinasi aku???
Will tell soon...Xde plan pon g holiday...
Just ke satu tempat untuk RELEASE!!!!






p/s: Doa2 agar dapat result yg FLYING COLOR...Mudah-mudahan..Amin....

4 comments:

abdul karim said...

hu hu ..sama lak ngan anak aku.. smlm pun last paper exam..

Jake's Daughter said...

anak ko dgn aku satu sekolah kot?? hehehe

GiGGLe GaL said...

ni la dia bila kanak-kanak lanjut usia bersekolah..ekekekeke..

i doa u dpt flying colors ye dahling..

Jake's Daughter said...

Tq lah Laling....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin