Thursday, October 1, 2009

BLOCKED!!! Dan Aku Pon Kantoi....

Lokasi : LAB Komputer Fakulti Pengurusan Maklumat, UiTM
Tarikh : 30092009
Masa : 0620Pm

Dan aku pun kantoi!!!
Ini kisahnya...
Masa tunggu lecturer masuk kelas....Aku seperti biasa melayan internet dulu....
Bukak sana...Bukak sini...
Tapi bukan bukak baju n kain ek...Bukak page kt web j...
Dan salah satu tempat yg WAJIB aku bukak adalah..FACEBOOK....
Tgh sedap melayan FB....Komen sana...Komen sini...Usha profile org tuh..Usha profile org nih...
Tetiba KUAR KT SCREEN...
'The page that u view is BLOCKED, Please contact your administrator'
Dan dengan sendirinya keje2 sampingan aku TERGENDALA!!!
Hahahha...
Dan aku pon KANTOI!!!!!



Nota x puas hati n ala2 sedih: Apa la salahnya aku bukak FB tuh...Bukan aku bukak web porno pon...Huhuhu



4 comments:

GiGGLe GaL said...

ala..dahling..kan u ada lappy n broadband..pakai je la senri punya.. ekekeke.. dorang mmg cenggitu.. tak reti nak bersosial..makanya sme nye di block.. lebih kurang kes botak gila ni gak la..

sbb tu i dgn bangga dan bongkak riak takbur..pakai broadband bila go on fesbuk..lantak la.. dulik.. bukan dorangbayar pun.. ekekeke..

sobar yo lah..

@cu SaYaNg said...

send la no hp ko ke emel aku
sephiasayang@yahoo.com
anything i'll call u
insyaallah if x de halangan smp le aku ke umah ko tu

ibu_uwais_ameenah said...

uitm mmg blocked FB, recently jer

abdul karim said...

standard ieda... opis gomen, duit gomen, maknanya duit rakyat ..walaupun lebih ramai 'perompak' kat tas nun,kita tak yah la jd pengikut 'kecil-kecilan'.. kena ingat tu :-pesanan dari tukang kutip hasil untk negara

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin