Sunday, September 27, 2009

Tetamu di Syawal ke Lapan...

Sblm nih aku dok komplen kan..Yg rumah aku nih xde tetamu pon masa raya baru nih...
Hari nih..
Dah masuk raya ke 8 dah ha...
Tetapi aku dikejutkan dengan kehadiran tetamu
Tu dia...Tetamu dr Gombak tuh....Xde la jauh..Tp kire surprise la jugak...
Sbb rumah aku nih dh tunggang langgang dgn assignment aku..
Tetiba da tetamu plak...
So kire surprise la kan...
Hehehe....
Makcik n Pakcik aku dr kampung - Perak datang beraya kt umah aku dgn kazen aku yg dok Gombak....
Hahaha..Dah masuk raya ke 8, ada jugak tetamu yang bertandang...
Hehehe..Makcik aku tuh rindu kt aku la tuh...
Kekeke...Kan aku x balik kpg raya baru nih...
Hehehe
Takpe2..November nih..Sebulan aku kat kampung....
Pulun sakan....
Hehehe





Nota: Gambar nih xde kene mengena dgn entry di atas ek....Saja aku tempek gambo nih..Candid raya pertama baru nih....Hehehe

2 comments:

zarol said...

ha..kamu tu de makcik n pakcik laie..
yg xbalik tu pasai pe?

Jake's Daughter said...

Zarol, aku tunggu cuti sem la..Alang2 nak balik raya..sbb nov nih aku dah cuti sem...so nov nih je la aku balik kpg...aku nak p penang...ko kt penang kn??? jom a g makan...banje aku...hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin