Monday, September 7, 2009

New Stuff

As usual..
Aku kan suke habiskan duit..Walaupun duit tuh x berapa nak ada...
Tapi kalo sesekali kuar..Aku akan dapatkan jugak sesuatu...X kisah la..Jnji ada...
Last Friday (lama dah tuh..) aku ke JJ Balakong sama Kak Aida..My classmate...
Saje ikut dia pg redeem barang kt JJ...
Hehehe..... (korang percaya k aku g tgk2 j???)
Dah sah2 la aku angkat satu barang..
Kebetulan, beg sandang aku yg aku selalu guna kalau aku outing xformal...Udah menunjukkan tanda2 x bole dipakai lagi....
Hehehe.... Kebenaran okey..Bukan alasan....
Dah alang2 pg tuh..Aku intai2 la yang mana berkenan...
Tapi budget aku kecik j...Murah2 j..
Dalam 70-80 hengget ....
Aku selalu jatuh cinta pandang pertama...
Bila dah berkenan..Itu la yg aku nak...Xmo yang lain dah....
Huhuhu...
Harga?? Dah sah2 la over budget..Berganda2 plak tuh...
Huhuhu...
Takpelah..Jnji aku bahagia n puas hati kan???
Duit sendirik lgpon...
Bukan mintak duit kt orang kn...
Kalau aku x beli..Mau merana...Balik umah terbayang2 plak...
Setelah memintan pendapat Kak Aida...
Finally...
Aku angkat ini....
Sila scrool ke bawah hoccay....
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:








4 comments:

abdul karim said...

ish...apa yang best sangat dgn beg tu ?? cam beg biasa-biasa aja..

beza sikit dgn beg anak aku sebab tak der gambar kartun aja..

klu ada gambar kartun, konpem nmpk sama dgn beg anak aku... ha ha ha.. saja ngusik ko ..

Jake's Daughter said...

Karim,
Nih cinta pandang pertama tau...Hehehe..Mcm mana buruk pon aku ttp pilih beg nih jugak...
Eh karim, bukan ko sorang j tau ckp beg nih nampak besa2 n mcm beg budak tadika...Ramai yg ckp gitu...Huhuhu

GiGGLe GaL said...

haih.. cantik kat pandangan mata i nih..apsal tak rembat beg laptop je terus? kan hari tu heboh kata nak beli..ekekeke..

Jake's Daughter said...

Ggal,
Lupa nak bitau n war2kn kt sini itu beg laptop udah beli la....POLO....
Hehehe....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin