Friday, September 4, 2009

Kemajuan Teknologi : Walau Bagaimanapun...Anda GAGAL!!!!


Dilamar melalui telefon??
Apa komen anda??
Nih komen aku...
Senang j...
Bro...Kalu ye pon skrg nih dunia dh maju....Teknologi komunikasi makin canggih..
Tp please la...
Apa ko ingat si awek nih McDelivery k haper????
Sesuker j oder by phone..
Hello bro....Bawak la g candle light dinner k...
Campak bunga ROS SEJAMBAK k depan umah dia....
Patut la jugak....
Nih dah la propose by phone...
Sound direk plak tuh...
Ish..Ish...Ish....
Bro..Kalau ko dok AMERIKA...Awek tuh dok KL....Masih bole maap la kan propose by phone...
Nih tidak.....Musang sendawa pon dengar....
Dan lagi satu..Bg aku la...
Propose by phone nih...
Menunjukkan yg ko X SERIUS n X BERANI nak face to face...
Hallo bro..Aku rasa awek tuh x makan orang kot....
Apa ko nak takot dgn dia????
Ko takot kene rejek face to face ke????
Hallo bro..Nih kenyataan..Bg aku..kalau kene rejek face to face...
Tu lebih bermaruah!!!!
Haiii...Kalau dah gini gayanya....
Memang KOMPOM KENE REJEK la bro...
Hahaha.....
I'm sorry!!!!!


P/S: Secebis komen dr aku yang mula merasakan dirinya adalah Mrs. William....Diulangi...Mrs William...!!!!!



2 comments:

Linda said...

huh!!! aku igt cerai jerk pakai sms.. rupanye melamar pun nk pkai phone gak.. Hmmm alahai.. semakin canggih teknologi smakin hilang keyakinan diri.

Jake's Daughter said...

Haaa....
Tau takpe....Org skrg dah makin hilang nilai2 kemanusiaan n dah makin hilang keberanian....SUNGGUH LA X MACHO!!!! Kan????

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin