Wednesday, September 16, 2009

Jejak Kasih

Waktu : 9.30 mlm
Lokasi: Depan TV.... Ruamh aku di Puncak Saujana

Tiiittt...ada msg masuk...tertera di skrin hp aku - ' Salam....Apa khabar?? Sihat?? Dah berkeluarga??? - Ct Masnissah'
mcm nak melompat aku tgk msg tuh...Buntang mata aku....Betol k apa yg aku baca kt skrin tuh..
Meh nak citer..Dia sebenarnya kawan lama aku..Dah lama lost kontek..Sejak tahun 1996...Giler lama kan...dah lebi 13 tahun.....Huhuhu....
Rahmat Ramadhan kot..Tu yg kami bertemu semula tuh....
Seronoknya..Jumpa kawan2 lama....Insyaallah..Kalau sampai aku ke Penang November nih...
Kami akan set appoinment...Yes!!!!




Nota: Happy sgt dapat jumpa balik kengkawan lama....





5 comments:

Linda said...

huhuhu.. x adil ko.. ms mula2 ko dpt contact aku xde pun special entry mcm nih...

abdul karim said...

ooo...ni cik manisah dlm citer labu labi tu ker..?

eedany said...

bestnya dalam jumpa geng lama.

Salam Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin.

Semoga Syawal tahun ini membawa lebih rahmat dan berkat kepada kita semua.

:)

Jake's Daughter said...

Tq dany...
Salam aidilfitri untuk dany sekeluarga..Maaf zahir batin....

Jake's Daughter said...

Linda,
Aku xde mention ek???


Karim..
Dalam Labu Labi tuh Manisah.... Nih Masnissah...Mano samo...huhuhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin