Tuesday, September 29, 2009

The Day

Semalam kengkawan ramai yang memulakan tugas....
Setelah lama bercuti...Sempena Cuti Raya...
Hari nih giliran aku plak..
Masuk kelas lepas 2 minggu cuti..Gila lama aku rasa...
Tapi assignment?? Nan Ado.....X buat pon...Huhuhu
Takpa..Hr nih p kelas dulu..Ambik mood....
Pastuh baru kita usahakan assignment..
Jahatnya statement aku kan?????



Nota: Jumaat nih Raya...Insyaallah....



Sunday, September 27, 2009

Tetamu di Syawal ke Lapan...

Sblm nih aku dok komplen kan..Yg rumah aku nih xde tetamu pon masa raya baru nih...
Hari nih..
Dah masuk raya ke 8 dah ha...
Tetapi aku dikejutkan dengan kehadiran tetamu
Tu dia...Tetamu dr Gombak tuh....Xde la jauh..Tp kire surprise la jugak...
Sbb rumah aku nih dh tunggang langgang dgn assignment aku..
Tetiba da tetamu plak...
So kire surprise la kan...
Hehehe....
Makcik n Pakcik aku dr kampung - Perak datang beraya kt umah aku dgn kazen aku yg dok Gombak....
Hahaha..Dah masuk raya ke 8, ada jugak tetamu yang bertandang...
Hehehe..Makcik aku tuh rindu kt aku la tuh...
Kekeke...Kan aku x balik kpg raya baru nih...
Hehehe
Takpe2..November nih..Sebulan aku kat kampung....
Pulun sakan....
Hehehe





Nota: Gambar nih xde kene mengena dgn entry di atas ek....Saja aku tempek gambo nih..Candid raya pertama baru nih....Hehehe

Thursday, September 24, 2009

Gangguan Liputan BLUE..Sangat BODOH!!!!


Aku pengguna
Dan skrg aku sangat MARAH!!!!
Aku baru sebulan menggunakan talian CELCOM BLUE..
Tapi hari nih..Aku sangatlah sakit hati...
Ada k patut..Line tetiba BERMASALAH mcm tuh j...
Call customer servis pon x dapat..
Apa ke BONGOKNYA tuh???
Aiiiyaakkk.....
Sangat SAKIT HATI...
Mujur broadband aku ok....
Kalau tak...
Mmg tujuh keturunan kene sumpah dengan aku!!!!





Raya Ke-5, Rumah Aku Dah Sunyi Sepi

Giler bosan..Rasa baru semalam je aku huha2..gelak2 kt umah aku nih...
Riuh rendh umah aku nih...Anak2 buah aku dok main kejar2...
Yg besar2 bt hal2 drg..Yang kecik dengan cara drg sendiri.Aku n akak2 aku dok berbual2 sampai tgh malam...
Giler seronok...
Tapi hari nih..Raya ke-5...
Semua orang dah balik umah masing2....
Akak aku yg sorang tuh dah balik ke Sg Buloh....
Yang sorang lagi plak dah balik ke Perak...
Huhuhu...
Skrg nih umah aku giler sunyi....
Dah mausk raya ke-5..baru la aku rasa sebak...
Baru la aku rasa sunyi....
Sungguh x best...
Huhuhu...



Monday, September 21, 2009

Tetamu Di Raya ke-2

Dah masuk raya ke-2..Baru la rumah aku nih terima tetamu...
Hahaha...Nampak sangat xde tetamu rumah aku nih..Huhuhu
Tetamu yang datang kali nih adalah tetamu jauh u...
Datang nun dari kampung kt Perak....
Hahaha...
Sebenarnya tetamu yang datang berkunjung nih adalah akak aku dan keluarga dia...
Datang dari Perak nun....
Meriah rumah aku malam nih..
Hehehe....




Nota: Hows u all punye raya??? Menarik k???

Sunday, September 20, 2009

The Day...

What a wonderful day..
Walaupun x balik kpg..Xdak mood raya...
Tapi aku ttp bergembira jugak kt umah aku nih...
Happy....
Ntah apa yg di happy kan pon aku xtau...
Hahaha...
Yg penting aku bergumbira....
Lantakla kan..
Tanpa baju raya..aku ttp berdress n bersunglasses raya....
Hahaha...
ENJOY UR RAYA....
X caye aku happy?? Tgk la kt bawah nih....
Hahahaha..Hohohoho....

@

@

@

@

@

@

@

@

Friday, September 18, 2009

New Stuff

Emmm...
Sangat suka...
Akunye new stuff dah siap..Semalam lepas berbuka kedai call....
Malas dah nak kuar...So aku decide hari nih j la aku pg ambik...
Pagi nih keluar g kedai beli sket barang2 umah...
Lepas tuh terus pg kedai yang dimaksudkan....
Apa barang tuh???
Hehehehe..Lama dah aku berkenan..Dapat jugak akhirnya....
Hehehe....
Apa tuh???
Sun Glasses baru la....Hehehe..
Sangat suka.....
Sblm nih aku ingat BONIA untuk makcik2 j..
Tapi bila try2 ok la plak..Berkenan..
So kalau dah berkenan dna CINTA PANDANG PERTAMA (as usual..aku selalu tewas dgn cinta pandang pertama.....huhuhu)
Harga????
Aku beli ikut kemampuan aku j....kan skrg ekonomi meleset....
So dapat la bende tuh dgn harga RMXXX....
Semampu poket aku la....
Hehehe.....Tgk la hasilnya..
Aku sangat PUAS HATI!!!
Tgk la ek hasilnya..
Hasil mengeringkan poket...
Hehehe...
::

::

::

::

::

::

::

::

::

::






Nota : Xde baju raya..Kasut raya....Tapi aku ada SUNGLASSES RAYA...Yippie!!!!!!

Thursday, September 17, 2009

Salam Aidilfitri..


Walaupun hari raya bakal menjelang 2 hari lagi...
Aku awalkan sikit entry khas ucapan raya nih...
Maklumla...Besok2 dah ramai yang balik ke kampung n mula bercuti raya...
Oleh itu, dikesempatan ini, aku ambil kesempatan untuk mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

Semoga bergembira di hari raya disamping insan2 tersayang..
Andai ada salah dan silap...
Kemaafan yang saya pohon....




Nota: Tahun nih tahun pertama aku x balik kampung n raya di perantauan...Dan tahun pertama jugaklah aku beraya di rumah baru.....Yeehhhaaaaa....

Wednesday, September 16, 2009

Jejak Kasih

Waktu : 9.30 mlm
Lokasi: Depan TV.... Ruamh aku di Puncak Saujana

Tiiittt...ada msg masuk...tertera di skrin hp aku - ' Salam....Apa khabar?? Sihat?? Dah berkeluarga??? - Ct Masnissah'
mcm nak melompat aku tgk msg tuh...Buntang mata aku....Betol k apa yg aku baca kt skrin tuh..
Meh nak citer..Dia sebenarnya kawan lama aku..Dah lama lost kontek..Sejak tahun 1996...Giler lama kan...dah lebi 13 tahun.....Huhuhu....
Rahmat Ramadhan kot..Tu yg kami bertemu semula tuh....
Seronoknya..Jumpa kawan2 lama....Insyaallah..Kalau sampai aku ke Penang November nih...
Kami akan set appoinment...Yes!!!!




Nota: Happy sgt dapat jumpa balik kengkawan lama....





Tuesday, September 15, 2009

It's End


Yeaaa...
Semalam my class turn to the last class...Not for this semester but just for raya break..
Sangat happy...Tapi dalam hapy2 tuh sebenarnya banyak assignment nak kene siapkan...
Just like that...
U all semua mcm mana???
Bila start bercuti???
Bila dihitung2..Aku akan bercuti untuk 14 hari...
14 hari yer kawan2...Kelassss...
Hehehe....




Nota: Hahaha...Sedang membayangkan aku bersenang lenang selama 14 hari (Purak2 happy n lupakan assignment yang banyak..)

Friday, September 11, 2009

Menanti Dengan Penuh Sabar


Tiap kali menjelang raya....
Aku mesti ternanti2..Tapi aku rasa...
Bukan aku j yang tertunggu2...Aku rasa semua orang....
Emmm....
Apa yang aku tunggu???
Bukan duit raya....
Tapi tiap2 tahun aku menanti...
IKLAN HARI RAYA PETRONAS...
Selalunya iklan2 dr PETRONAS sangat la menyentuh jiwa...
Tapi tahun nih..Tanpa sentuhan Allahyarham Yasmin Ahmad...
Mcm mana la ek hasilnya???
Aku terus sabar menanti....






Jumaat - Adalah Hari Malas

Kejapnye..Dah Jumaat dah....
Raya pon x lama dah...
8 hari j lagi...
Emm..Hari nih xde kelas...
Malas betol...Memang hari nih adalah hari bermalas malasan untuk aku....
Hehehe...
Untuk Semua..Selamat Berhari Minggu....


Thursday, September 10, 2009

Cuti Awal

Semalam masa kelas MKM710,
Dpt satu GOOD NEWS...
Lecturer dah batalkan kelas MKM710 minggu depan...
So ada sorang lg lecturer yang harus diayat supaya membatalkan kelas dia Khamis depan...
Hehehe...
Petang nih...Misi akan dilancarkan...
Kengkawan kelas KMK730....
Sila mainkan peranan masing2....
Hehehe...


Nota ala2 malas nak pg kelas pd minggu depan : En Safawi...Please...Batalkan la kelas Khamis depan...Huhuhu

Wednesday, September 9, 2009

090909 - Cute Number

090909...
Cantiknya number....
Kan kawan2???
Tapi xde yg special pun utk aku pada tarikh nih..
Xtau la kot2 miracle happen kejap lg....
Masih ada beberapa jam sebelum 090909 berubanh menjadi 100909...
Hehehe....
So guys....Happy 090909...


p/s: gmbr yg diambil pd 090909...

Tuesday, September 8, 2009

Entry Khas Untuk Kawanku - Iza Shuhada

Tu dia...
Tgk ke tajuk entry, dahsyat giler..
Tp sebenarnya xde mende pon...
Hahaha..
Memandangkan cik kak nih dah tanya pasal my New Lappy Bag...
Nih dia aku postkan entry khas untuk Cik Kak kita...
Hahaha....
Beg Lappy nih aku rembat jugak kt JJ Balakong..
Tp 3 week before aku beli New Stuff aku yg dipostkan kt entry sblm nih...
Kire mcm dah basi la...
Untuk Iza..
Inilah dia my New Lappy Bag...Polo...
PricewaterhouseCoopers????
Huhuhu..Rabak jugak poket ku....
Tapi nak bt mcm mana...
Cinta Pandang Pertama jugak nih...
Dan selalunya CINTA PANDANG PERTAMA ku ini kerap kali akan MERABAKKAN poket aku dan selalunya akan MELARIKAN DIRINYA DR BUDGET SEBENAR!!!!
Huhuhu..
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::





Nota ala2 keji : Sesaper ada duit lebih n xtau nak bt p..Meh kasik aku...AKu tau mcm mana nak habiskan....Miahahaha

We Must Happy Always

Life is full of uncertainties...
We'll never know when our time on earth is up till its over...
So, take many picture,
Laugh much,
Take time to look up at the star,
Sing loudly,
Feel the cold wind,
Smile a lot
And
Love like you've never been hurt
Because
Every sixty second you spend is a minute of happines
You'll never get back....





Untuk Anak2 Sedara Acu


Tiap kali raya datang..Nih la yg paling WAJIB...
Kekadang kuih raya dah jatuh no 2..Tp yg satu nih....
Mmg la WAJIB!!!!
Anak2 sedara aku semua dah paham dah..Tiap2 tahun mmg akan ada habuan utk drg..
Tp x semua la dapat...
Ikut kategori..
Anak2 sedara aku ramai la...
BANKRUPT aku kalau semua nak....
So selalunya yg masih sekolah akan dapat habuan..
Lain dr tuh...
NAN ADO la jawabnya...
Apa benda tuh??
ANGPOW RAYA la wei....Apa lagi????
Tahun nih aku x balik kpg untuk sambut raya
Sian anak buah aku kt kpg....
Tkpe..
Akan dikirimkan kepada saudara yang pulang ke kampung...
Dn't worry anak2 buah Acu...
Hehehe...
Kalau ikutkan mcm kt atas nun...Dah siap isi dah tuh.....Tiap2 sampul tuh isinya berlainan...
Hahaha....
Kita tunggu saper yg kena????


Nota ala2 nak bankrupt: Setahun sekali j....Ok la tuh..Kalau kerap2....Korang kene la carikkan Acu korang nih Pak Su ek..Harap Maklum!!!!

Monday, September 7, 2009

New Stuff

As usual..
Aku kan suke habiskan duit..Walaupun duit tuh x berapa nak ada...
Tapi kalo sesekali kuar..Aku akan dapatkan jugak sesuatu...X kisah la..Jnji ada...
Last Friday (lama dah tuh..) aku ke JJ Balakong sama Kak Aida..My classmate...
Saje ikut dia pg redeem barang kt JJ...
Hehehe..... (korang percaya k aku g tgk2 j???)
Dah sah2 la aku angkat satu barang..
Kebetulan, beg sandang aku yg aku selalu guna kalau aku outing xformal...Udah menunjukkan tanda2 x bole dipakai lagi....
Hehehe.... Kebenaran okey..Bukan alasan....
Dah alang2 pg tuh..Aku intai2 la yang mana berkenan...
Tapi budget aku kecik j...Murah2 j..
Dalam 70-80 hengget ....
Aku selalu jatuh cinta pandang pertama...
Bila dah berkenan..Itu la yg aku nak...Xmo yang lain dah....
Huhuhu...
Harga?? Dah sah2 la over budget..Berganda2 plak tuh...
Huhuhu...
Takpelah..Jnji aku bahagia n puas hati kan???
Duit sendirik lgpon...
Bukan mintak duit kt orang kn...
Kalau aku x beli..Mau merana...Balik umah terbayang2 plak...
Setelah memintan pendapat Kak Aida...
Finally...
Aku angkat ini....
Sila scrool ke bawah hoccay....
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:








Detik Berbuka Puasa


Hari nih..
Berbuka sendirian lagik..
U all mcm mana??
Mesti seronok berbuka dgn keluarga kan???
Apa menu u all??
Aku hr nih makan roti john mini sama kuih jongkong...
Cukup la tuh
Yang x bestnya bukan apa...
Berbuka sorang2 lagi....
Bosannnnn...

Nota: Utk U all Semua..Selamat Berbuka Puasa....

Kemalasan

Alah...
Aku ditimpa penyakit yg tiada ubat..
KEMALASAN MELANDA..
Semua aku malas nak bt..
Dr keje umah..Sampai la Assignment2 aku..
Semua malas nak bt.....
Yang aku rajin..
NGADAP LAPPY j...
Hahaha...


Nota: U all ada ubat tak untuk penyakit nih??? Setakat nih..Aku blom jumpa lg ubatnya..Kalo jumpa..Bgtau aku ek....

Bertamu Di Kalbu

Ku genggam semilir malam
Tika rembulan menyinari
Lalu ku menadahkan
Kata cinta nan suci
Dan akan ku hembuskannya
Tika malam syahdu

Kerana dalamnya
Kasih sedalam lautan
Setinggi mentari
Tak mampu digapai
Oleh khayalan insani
Cuma dinaluri

Katakan bara melecur diri
Bisa memercik jalan nan luka
Dengan selasih balut pedih ngeri
Tiada berpaling setia

Adalah sejarah jadi saksi
Bulan bintang menghangat kasih suci
Kita pun terpaut dan bersatu
Dalam bebayang mimpi berseri

Ku layarkan asmara
Di pelabuhan setia
Akan ku rentangkan
Sang pelangi suci
Yang pastinya anggun di hati
Bertamu di kalbu

Nota: Bestnya lagu Jaclyn Victor nih..Sangat2 menyentuh jiwa....Romantik plak tuh liriknye... Emmm... Best3....

Dia Asalnya Dari Tulang Rusukmu

WANITA : Siapa yang paling kamu cintai di dunia ini?

LELAKI : Kamu!!!

WANITA : Menurut kamu, saya ini siapa?

LELAKI : (Berfikir sejenak, lalu menatap WANITA dengan pasti).

Kamu, tulang rusukku!

Kerana Allah melihat bahawa Adam kesepian. Saat Adam sedang lena tidur, Allah mengambil rusuk Adam dan menciptakan Hawa. Semua LELAKI mencari tulang rusuknya yang hilang dan saat menemukan wanita untuknya, tidak lagi merasakan sakit di hatinya...

Setelah berkahwin, pasangan itu mengalami masa yang indah dan manis untuk sementara. Setelah itu, pasangan muda ini mulai tenggelam dalam kesibukan masing-masing dan kelelahan hidup yang ada. Hidup mereka menjadi membosankan.

Kenyataan hidup yang kejam membuat mereka mulai menyisihkan impian dan cinta satu sama lain. Mereka mulai bertengkar dan pertengkaran itu mulai menjadi semakin panas. Pada suatu hari pada akhir sebuah pertengkaran WANITA lari keluar rumah.

Saat tiba di seberang jalan, dia berteriak "Kamu tidak cintakan saya lagi!!!". LELAKI sangat membenci ketidakdewasaan WANITA dan secara spontan juga berteriak "Saya menyesali perkahwinan ini! Kamu ternyata bukan tulang rusukku!!!"

Tiba-tiba WANITA terdiam, dan berdiri kaku untuk beberapa saat. LELAKI menyesali akan apa yang sudah dia lafazkan, tetapi seperti air yang telah tertumpah tidak mungkin untuk diceduk kembali. Dengan berlinang air mata, WANITA kembali ke rumah dan mengambil barang-barangnya, bertekad untuk berpisah.

"Kalau saya bukan tulang rusukmu, biarkan saya pergi. Biarkan kita berpisah dan mencari pasangan sejati masing-masing".

Lima tahun berlalu. LELAKI masih belum lagi berkahwin, tetapi berusaha mencari khabar akan kehidupan WANITA. WANITA pernah ke luar negeri tetapi sudah kembali. Dia pernah berkahwin dengan seorang asing dan bercerai. LELAKI agak kecewa bila mengetahui WANITA tidak menunggu, sepertinya.

Dan di tengah malam yang sunyi, dia meminum kopinya dan merasakan sakit di hatinya. Tetapi LELAKI tidak sanggup mengakui bahawa dia merindukan WANITA.

Suatu hari, mereka akhirnya bertemu kembali. Di airport, tempat dimana banyak terjadi pertemuan dan perpisahan, mereka dipisahkan hanya oleh sebuah dinding pembatas.

LELAKI : Apa khabar?

WANITA : Baik... kamu sudah menemui tulang rusukmu yang hilang?

LELAKI : Belum.

WANITA : Saya akan terbang ke New York dengan penerbangan berikut. Saya akan kembali 2 minggu lagi. Telefon saya kalau kamu berkesempatan.

Kamu tahu nombor telepon saya kan ? Tidak ada yang berubah.

WANITA tersenyum manis, berlalu di hujung lafaz "Selamat tinggal..."

Satu minggu kemudian, LELAKI menerima khabar WANITA adalah salah seorang korban Menara WTC. Malam itu, sekali lagi, LELAKI meneguk kopinya dan kembali merasakan sakit dihatinya. Akhirnya dia sedar bahwa sakit itu adalah kerana WANITA, tulang rusuknya sendiri yang telah dengan bodohnya dia patahkan.

Kita menempiaskan 99% kemarahan walau kepada orang yang paling kita cintai. Dan akibatnya adalah penyesalan. Seringkali penyesalan itu datang di kemudiannya, akibatnya setelah kita menyedari kesalahan kita, semua sudah terlambat....

Kerana itu, jagalah dan sayangilah orang yang dicintai dengan sepenuh hati... Sebelum mengucapkan sesuatu berfikirlah dahulu, apakah kata-kata yang kamu ucapkan akan menyakiti orang yang dicintai? Kira merasakan akan menyakitinya, sebaiknya jangan pernah dilafazkan. Kerana semakin besar risiko untuk kehilangan orang yang dicintai.

Jadi berfikirlah, apakah kata-kata yang akan dilafazkan sebanding dengan akibat yang akan diterima??



Nota : Aku masih menanti, siapakah dia yang akan datang padaku dan mengatakan aku adalah tulang rusuknya...I'm waiting....

Also THANKS to Mala sbb post entry nih kt blog dia..N aku dgn x malunya mengopynya..Huhuhu...Thanks Mala....




Sunday, September 6, 2009

Am I Greed???


Am i greed...
If i wish someone do something or a miracle happen in my life and the things happen, make me smile or happy or make me feel appreaciate...
At least????
Am i???




Saturday, September 5, 2009

Sesudah 52 Tahun...Tapi...

Kejadian nih berlaku Selasa lepas...Masa tuh aku dalam perjalanan balik ke rumah...
Aku kene lalui pekan Kajang yang bole tahan jemnya...
Berhenti di traffic light..
Aku menonton satu kejadian yang sangat menyentuh jiwa...
Seorang lelaki tua berbangsa cina..Berjalan dr sebuah kereta ke sebuah kereta meminta sedekah...
Melihat kejadian ini...Aku jadi terpikir...
Malaysia dah 52tahun merdeka...
Tapi masih ada rakyatnya yang mengemis sebegitu sekali...
Kasihan...

Friday, September 4, 2009

Kemajuan Teknologi : Walau Bagaimanapun...Anda GAGAL!!!!


Dilamar melalui telefon??
Apa komen anda??
Nih komen aku...
Senang j...
Bro...Kalu ye pon skrg nih dunia dh maju....Teknologi komunikasi makin canggih..
Tp please la...
Apa ko ingat si awek nih McDelivery k haper????
Sesuker j oder by phone..
Hello bro....Bawak la g candle light dinner k...
Campak bunga ROS SEJAMBAK k depan umah dia....
Patut la jugak....
Nih dah la propose by phone...
Sound direk plak tuh...
Ish..Ish...Ish....
Bro..Kalau ko dok AMERIKA...Awek tuh dok KL....Masih bole maap la kan propose by phone...
Nih tidak.....Musang sendawa pon dengar....
Dan lagi satu..Bg aku la...
Propose by phone nih...
Menunjukkan yg ko X SERIUS n X BERANI nak face to face...
Hallo bro..Aku rasa awek tuh x makan orang kot....
Apa ko nak takot dgn dia????
Ko takot kene rejek face to face ke????
Hallo bro..Nih kenyataan..Bg aku..kalau kene rejek face to face...
Tu lebih bermaruah!!!!
Haiii...Kalau dah gini gayanya....
Memang KOMPOM KENE REJEK la bro...
Hahaha.....
I'm sorry!!!!!


P/S: Secebis komen dr aku yang mula merasakan dirinya adalah Mrs. William....Diulangi...Mrs William...!!!!!



Thursday, September 3, 2009

Believe

"I Believe In The Sun,
Even When It's Not Shining.
I Believe In Love,
Even I Don't Feel It.
I Believe In God,
Even When He Is Silent."
So...Keep Your Spirits Up,
Hang In There, And Dont Be Afraid
To Feel Like The Morning Sun Is Shining...





Tuesday, September 1, 2009

Memory Ramadhan


U all mesti ada kenangan2 tersendiri kan masa puasa..
Nak2 masa mula belajar puasa..
Masa kecik2...
Sangat la nostalgia....
Aku sebenarnya xde sangat memori berpuasa dengan arwah ayah n mak....
Ada sket2 j yang masih aku masih ingat..
As u all know..aku kan anak yatim piatu sejak aku 9tahun..
Ada satu j memori yang aku masih ingat..
Memori puasa dengan arwah mak n ayah..
Apa yang aku ingat...lebih kurang 5 minit sblm berbuka..
Kami satu familly..
Akan duduk ramai2 (meja makan xde ye tuan2 dan puan2..) mengelilingi juadah berbuka...
Juadahnya simple j..Xde mcm zaman sekarang...
Sbb zaman tuh... (lebih kurang tahun 1985) mana ada pasar ramadhan bagai...Semua arwah mak dengan bantuan akak2 aku yang sediakan....
Walaupun serba kekurangan..Tapi kami gembira dan bahagia...
Ok..Back to track...
Dekat2 nak berbuka...SESUATU YANG AKU PALING INGAT...
Arwah ayah akan COUNTDOWN minit2 akhir sebelum berbuka...
Sangat nostalgia bila Arwah sebut..3 minit lg....2 minit lg...1 minit lg..10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1....Dah boleh makan....Dan lepas doa dibaca, kami adik beradik akan berebut2 ambik makanan...Seronoknya...Dan ketika itu.Kami sangat bahagia....
Skrg??
Semuanya MADE IN PARAM (pasar ramadan)...
Dah la tuh..Berbuka plak sorang2..Almost sorang2...
Sangatlah x bahagia rasanya...
Zaman dah berubah....
Tapi memory itu akan cuba aku ingat sampai aku mati....


Nota: Aku sebenarnya rindu dengan suasana tuh semua....Sangat2 rindu.....



LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin