Tuesday, August 11, 2009

Xcuse Me Girl...Kenapa U X Kawin Lagi??

Tgk entry pon dah tau kan apa isu aku nak citer...
Tu la pasalnya..Aku x marah dgn soalan nih..Cumanya aku lemas..Asyik2 soklan yang sama..
Aku bosan sebenarnya nak menangani soklan2 mcm nih....
Sebab jawapan aku statik j..Sama j dr dulu sampai skrg..
Habis tuh aku nak jawab apa lagik kan???
Ok En Kacak dan Puan Jelita..
Meh aku jawab sket....
Xde manusia yang xnak kawin...Xnak ada family sendiri ye en2 dan puan2 sekalian....
X normal kalau orang tuh xnak semua nih....
Dan sebagai manusia normal...
Memang aku nak semua tuh...
Senang citer la...Jodoh aku blom sampai ye en2 dan puan2....
Aku masih x menemui orang yang bakal berkongsi hidup dgn aku samlai aku tua...Sampai aku mati....
Nih semua kerja Tuhan...Dia lebih mengetahui apa yang terbaik untuk aku...
Aku sebagai hamba..Redha j la...Nak buat mcm mana....
Dan aku yakin....Semua yang berlaku nih...Ada sebab dan Alasan yang tersendiri...
Aku bukan manusia yang nak merintih menangis meratap pasal semua nih...
Dr buat semua tuh...Baik aku buat keje2 yang berfaedah...
Aku dah penat menjawab soalan2 pasal JODOH nih ye en2 dan puan2...
Aku PENAT!!!!
Harap maklum ye en2 dan puan2....
Tolong la fahami keadaan aku..
Sepertimana aku cuba memahami keadaan anda2 semua...
Please make it simple and easy...
For you to understand...and for me to face it...
HARAP MAKLUM!!!!



Nota ala2 bosan: Aku tau bende nih xkan habis kt sini j...en2 dan puan2 nih xkan berhenti daripada berkicau...Selagi aku x kawin...Selagi tuh la mulut2 comel nih akan berkicau.....Emmm...So Hasnida...Banyak2 bawak sabar ek....hehehe




6 comments:

zarol said...

hihihi...
jgn emo cik kak syg!
ala..ak takut sesat tu yg bertanya tu..

abdul karim said...

klu nak yg gagah perkasa, Zarol ada.. nak yg cute dan comel, DiN ada..

ha ha ..soalan mcm tu mmg tak abis la ..

klu ko dah kawen pun, akan tanya.. dah dpt anak ke belum ..

klu dah dpt anak pun..akan tanya, dah berapa , bila nak tambah lagi ..

klu anak ko dah beso, bila nak bermenantu ..?

dah bermenantu, bila nak dpt cucu ..mmg tak kan abis nyer..

so, LAYAN aja la beb .. sekadar modal nak bersembang..

yang penting, bukan diorang yang cari duit nak bagi kita makan..

@cu SaYaNg said...

huh...x abis lg isu kawin nie rupa nye...hang abai kan je mulut2 longkang tu semua...smp mati x akan abis jd bz bodi...hahahahaa

yg penting kita hepi...enjoy dgn life kita..be cool dear

Jake's Daughter said...

Zarol,
Hehehe..X emo..Tp kekadang aku lemas la dgn soklan2 maut dr org2 nih...Huhuhu

Karim,
Ya..Tepat sekali...Memang xkan habisnye....So aku kene bt BODOH j la dgn soklan2 mcm tuh...

Pya,
Tu la Pya...Lemas aku tau..Asyik2 soklan tuh jugak yg aku dapat....

GiGGLe GaL said...

yu, buat2 bodo je.. hape..dorang hengat jodoh ni cam beli ikan kat pasar ke hape.. gila..

jgn risau.. slalunya yg lambat tu.. dapat yg terbaik..ekeke..

Jake's Daughter said...

GGal..
I lap u daling...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin