Friday, August 14, 2009

Suatu Hari di SenHeng..Aku Sebenarnya Marah Nih..


Pendekkan cerita..
Hari nih kan Jumaat
Hari yang penuh berkat..
Tapi nak buat mcm mana
Dek kerana insiden nih...
Jumaat aku kali nih xde la ceria sangat..
Jumaat aku telah dipenuhi dengan sedikit rasa marah..
Kisahnya...
Dah namanya CUSTOMER...Mesti la ALWAYS RIGHT kan??
Minah sales girl kt SenHeng nih la...
Boleh dah aku bayar baru dia bgtau barang yang aku nak ode xde stok...
Bole dia nak kasik aku yg display..
Kalau korang nak?????
Dah aku ckp xnak....
Dia pujuk aku...
Besok dia hantar dulu barang yang aku beli..
Aku tanya dia..Barang yg satu lg bila nak hantar???
Boleh dia suruh aku PG AMBIK...
Kalau korang jadi aku????
Mcm mana aku x tinggi suara kt SenHeng tadi...
Pheewww...Sket j lagik...
Mmg aku nak panggil dia punya Manager....
Mujur ada Sales Man lain yg try setelkan masalah aku
Dah la tuh...
tetiba plak time aku..
Invois X BLE PRINT....
Sekali lagi aku HANGIN!!!
Aku siap warning..
Besok kalau xde dua2 barang yang aku beli..
Aku akan MENGAMUK k SenHeng Bandar Baru Bangi....
Kita tunggu esok!!!!


Nota orang marah: Bila dah baca entry nih...Kesimpulannya BUKAN SALAH AKU KAN????? Aku rasa AMOI tuh kurang kusus la pasal entertain customer....



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin