Monday, August 24, 2009

Menjelang Syawal...Kalau Mampu..Aku Mau...


Puasa dah 3 hari..
Kejap j nih..
X lama lagi menjelma la Syawal..Tuh bermakna...RAYA..
Aku ada beberapa bende nak buat..
Kalau aku mampu...
  • Mau penuhkan rumah dengan perabot...Skrg umah aku kosong j..Kalau ada perabot baru..especially sofa..kan makin meriah raya aku..
  • Kalau boleh...Mau adik beradik dtg beraya kt umah aku this year....
  • Aku x balik kampung raya tahun nih..bermakna..aku akan cuba menahan diri aku daripada mengalirkan air mata...mampu k???
  • Baju raya?? Tahun nih mau cuba tidka membeli sepasang baju raya..Itu hari my Korean Silk nak dijadikan baju raya..Tapi dah dipakai masa kenduri cousin aku..So no more baju raya...
  • Kuih raya??? Aku akan pastikan tidak berlaku pembaziran disini...Beli sket2 j....

Banyak lagi nak senaraikan nih...Nanti aku sambung lagi kalau aku terpk....

4 comments:

fhmz86 said...

duit raya pk da???? nnt saya, radi, hekal dtg leh r...hehehehe

Jake's Daughter said...

Duit raya ek....Emm rasa mcm xmo pk j...miahahaha....

ibu_uwais_ameenah said...

kak... pi la beli sofa baru pi... nanti jgn lupa jemput kami sefamili ya...

kak, awat x balik tg piandang? meh le balik... le pi mkn CKT omaq kat pekan lama... ekekeke....

Jake's Daughter said...

mala,
cuti xdak la...School cuti sat j...akak plan nak balik lama cuti sem nih....nak plun sakan..sb tuh cuti x balik....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin