Tuesday, August 11, 2009

Kenapa Aku X Makan Nasik


Sebenarnya kejadian nih dah lama dah berlaku...
X silap aku dah lebih 2 minggu dah...
Kesnya bukan besar mana pon...
Tekak aku ni j..Dah nak bertukar rasa plak..
Aku jadik x lalu nak makan nasik...
Seingat aku...
Sepanjang nak masuk 3 minggu nih..Aku makan nasik cuma dua kali j...
Rabu n Khamis lepas..Kt umah abang aku...
Selain daripada tuh..Xde la aku menjamah bende yang dipanggil nasik...
Bukan sbb berdiet..Tapi ntah...Mmg aku x lalu nak makan pon....
Huhuhu.....
Sabo j la..
So bt masa skrg nih...Aku makan patut2 j...
Roti..Mee...Meehon..
Kecuali nasik....
Emmm mungkin tekak aku nih study nak posa kot kan...
Bagus3.....




4 comments:

zarol said...

maybe rindu kat seseorg kot...
hahaha...
jaga2 cik salmah..jgn lupe invite ak dah ar..

Jake's Daughter said...

Hai la....Menjadi kenyataan la hendaknya tanggapan kawan2 semua..Aminnnn.....

abdul karim said...

hu hu...pekena capati la ..

tosai pun layan gak ..

mamak, capati wonne .. kari kambing...

fuuhh..mmg layan beb...

tak makan nasik pun tak per...

Jake's Daughter said...

Kambing???
Aku x makan kambing wei...
X bole nak masuk tekak aku nih kalo KAMBING...
Nak2 plak bila aku teringat gigi jongan si kambing tuh...Hahahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin