Sunday, August 23, 2009

Bisa Bantu Ngak???

Aku sejak semalam BENGANG!
Bengang dengan YM n LAPPY aku nih..
Ntah apasal ntah..Aku nak log in x ble..
Org lain log in bole la plak....
Mengong betol la...
Arrrgghhhh....
Aku MARAH nih...
YM adalah sebahagian daripada keperluan aku....
Kalau dah x ble nak log in..
Apa barang beb...???


Pertanyaan Org Bengang : Kengkawan..Ade sesaper bole tolong selesaikan masalah aku????

2 comments:

abdul karim said...

itu tandanya ALlah dah temukan ko waktu untuk berzikir dan bertadarus..

alangkah indah dan comelnya saat ko tutup laptop dan buka naskah Al-Quran..

tak baca pun ok..tengok aja pun dah dapat pahala subsidi..

Jake's Daughter said...

Masya Allah..
Betol tuh Karim...Thanks sebab ingatkan aku...
Kekadang bagus jugak ada kengkawan yang selalu ingat mengingati mcm ko..
Thanks friend...

p/s: aku mengaku..aku selalu khilaf...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin