Friday, July 24, 2009

Maaf

As a human...
Aku x mampu nak memenuhi kehendak semua orang..
X mampu untuk menjaga hati semua orang..
Untuk anda yang terasa hati..Pada anda yang pernah dilukai...
Maaf...

Kerana aku x mampu nak memberi apa yang anda pinta...
Apa yang anda idamkan...
Dan apa yang anda inginkan..
Aku cuma manusia biasa...
Yang adil itu ALLAH..
Bukan aku...

Percayalah..
Ada sinar bahagia menanti anda disana..
Anda cuma perlu yakin..
Yakin dengan ketentuannya..
Kerana bahagia yang anda idamkan ada di sana...
Tapi yang nyata...
Bukan bersama aku...

Tanpa aku x bermakna tiada bahagia
Tanpa senyuman aku menemani
X bermakna tiada ceria...
Bahagia ada dimana2...
Andai hati yang tercalar itu belum ada ubatnya...
Besok, lusa...Sedikit masa lagi...
Sembuhlah ia...
Percayalah...

4 comments:

GiGGLe GaL said...

oi oi...kenapa kak oi oi... sape yg membuat u sakit ati tu kak.. oi oi..ilek la.. jgn ler tensen..

Jake's Daughter said...

Bukan org yg bt daku kecik hati..tp aku telah mmbuat org kecik hati la...Bt org sedey...

abdul karim said...

tak perlu buat semua org puas hati pun.. yg penting buat benda yang betul di waktu yag betul..cukupla..

Jilie Baharin said...

hidup hirup udara
hiruk piruk dunia
kesal dan sesal dimana
kebal dan sebal di dada

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin