Friday, July 17, 2009

Lunch at Rozali Cafe


Hari nih Jumaat..Hari paling bermakna untuk kengkawan aku yang bekerja 5 hari seminggu...
Bsok n lusa coti...
Selamat bercuti kengkawan...
Aku hari nih ada lunch kt luar..Dgn my sis in law n anak2 sedara aku...
Hari nih aku dibawa lunch kat satu kafe nih..
Dr luar..Nampak sangat la ANGGUN kafenya...Nampak ekslusif...
Nama Kafe nih - RODZALI KAFE..
Pemilik kafe ini adalah orang kuat SYABAS iaitu Tan Sri Rozali..Dia join venture dgn one of chinese guy..Tu la info yang aku dapat dari akak ipar aku...
Meh nak citer pasal makanannya plak...
Tadi aku ode Kuew Teow Goreng (Penang Style) n minumnya....Tembikai Laici..
Rasanya???
Aku kasik 5 bintang...Sedap...
Dan yang paling sedap...adalah harganya....
Sangatlah berbaloi...Korang kire la..Sepinggan Chicken Chop..Baru RM8.50..Murah kan??
Kalau kt Coffee Cat Bangi..Pegi berbelas ringgit..Dah la kedai besa2 j....
Roti balarnya pon sedap..Murah lg...Satu set singgit j..SINGGIT??? Iyer...Murah kan???
Kuewteow yg aku makan tuh..Baru RM4 sepinggan...Amat Berbaloi....
So kepada sesaper yang berkesempatan merayap ke Kota Damansara..Silalah ke....
RODZALI KAFE di KOTA DAMANSARA
Aku sugest kt korang semua...
Memang BERBALOI...
Hehehe....

4 comments:

IbuAisye said...

wow best nye..boleh la try..dah le sedap n murah pulak tu..ada tak building apa2 kat sebelah dia.

Jake's Daughter said...

Alamak..Lupa plak....Tp rasanya Sek 3 kot...

LINDA ABDUL RANI said...

Jake:- Sila Bawak aku yeaaa.....kita kan SUKA wat rancangan "Jalan2 Cari MAKAN"...

Jake's Daughter said...

Linda...
JOMMMMM.....Aku on j..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin