Thursday, July 16, 2009

Kehidupan Baru

Sejak beralih status...Oppsss..Bukan dr BUJANG kepada BERKAHWIN ye..Tapi perubahan status dari PEKERJA kepada PELAJAR...
Jangan salah anggap...
Rutin hidup aku dah TOTALLY DIFFERENT!
Tiap2 SELASA - KHAMIS..Aku di kene attend kelas dari jam 6-9....Tuh time kelas..Selalunya kene kuar awal sbb jnji dengan kengkawan kelas...Nak pg library..Nak sudahkan assignment....
Sblm nih aku selalu ingatkan yang aku akan ad abanyak masa untuk bersosial...Bermaksud aku punya masa nak jengok kawan2..Lepak2 n makan2 dgn kengkawan...
Rupanya tanggapan aku SILAP SAMA SEKALI....
Sejak bergelar student nih..AKu mcm x cukup masa...
Huhuhu...
Kenglawan pon ramai yang dah komplen..Aku semakin menghilang dr dunia siber...
Hahaha...
Sorry Linda, G Gal dan yang lain...
Aku x punya masa..K aku yang x pandai manage masa???
Huhuhu..
Sibuk rupanya jadik student nih...
Tapi masa bt degree dulu x bz pon..
Huhuhu...

6 comments:

LINDA ABDUL RANI said...

ko x pandai manage masa ke ko dh manage masa ngan "org" lain...hem..hemm.hemm...hiikhikk..

Jake's Daughter said...

oooo...kutuk aku ek...mana ada la...aku dah sedarkan mike dr mimpi indah dia la...

abdul karim said...

ala..tak lama la tu.. esok-esok jumpa la mikael yang lain tuh..

Jake's Daughter said...

tq karim...doa2kan la ek....

GiGGLe GaL said...

oih... murid skolah ni... kemain la lagi.. ntah ape la yg sibuknya pun tataw la.. baru naik sem dah banyak assignment? dasat ni.. klu tak score 4flat ..tataw la ni...

@cu SaYaNg said...

ieda..
best of luck utk hang
aku nie x tau la bila nk smbg master nie...angan2 tu ada
tp nk realiti kan nye tu ada sedikit rasa malaih...aduihhh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin