Wednesday, July 29, 2009

Cerita Kucing..Harap Maklum En Meow!!!!

Nih insiden pagi nih..Si kucing jantan..
Geram betol aku..Dia mcm tau2 j aku nih takot kt kucing jalanan....
Sabo j la...
Pagi tadi...Masa nak sarap...Aku dengar bunyi mengeow2..Sabo j la...Aku intai2..Dah sah!!!
Sekor kucing tgh bt muka ala2 manja...nak masuk dalam umah...Gesel2 kt keta aku..pastuh peace....Hantu tol...Kencing kt keta aku tuh..pastuh bole bt manja2 lg....
Sbb aku nih penah menyayangi kucing..Aku syoh2 halau j..xde la aku berkeras....
Pastuh..Nurul (anak buah aku) balik bawak sarapan....Kami berdua pon layan la bekfas...
Sedor2 pakcik meow nih dah masuk umah...dah dekat nak sampai meja makan...
Wahhhh...melompat aku sambil menjerit2..panggil Nurul...suh kuarkan pakcik tuh dr umah...
Melampau tol...Siap nak masuk umah....Lebih dah nih....
Mak marah nih....
X pasal2 tadik aku jadik psiko jap..
Bercakap dengan kucing...
Merayu2 kt dia supaya tinggalkan umah aku..
Pg la carik umah orang lain bt tempat berteduh...
Huhuhu..
Mujur en kucing comel berbelang putih hitam n oren tuh mau dengar cakap aku....
Lenggang kangkung dia tinggalkan umah aku..
Alhamdulillah...
Time kasih En. Meow...
Lepas balik dr pos opis..Aku bawak keta aku yg kene peace dgn pakcik meow tuh pg carwash..
Mana bole x cuci..Keta aku dah kene peace wei....
Pesanan untuk en meow...Please ek..
Jangan datang umah aku dah...
Penat la nak melompat2, menjerit2 menerima kehadiran awak...
Harap maklum en meow ek....
Bukan x suke ko..
Tapi aku FOBIA!!!!


8 comments:

abdul karim said...

kucing bujang yg kesunyian tuh....

Jake's Daughter said...

huhuhu...ye la kot karim oiii...lain mcm je manjanya...hishhhh...mujur dengar cakap bila aku suh dia p umah org lain carik tempat berteduh...sabo j la...

LINDA ABDUL RANI said...

tu tandanyer....hiihiihii...ada En. "Meow" lain nk msk gak...hahahahaha...

Jake's Daughter said...

Linda...'meow' mana tuh...??? tlg bitau aku sket....

abdul karim said...

hu hu ..meow mana lak tu?

Jake's Daughter said...

ntahla karim...aku nih di admire oleh kucing ke plak...wahhhh...ngeri...

LINDA ABDUL RANI said...

meow2 yg suka jeling2 dr luar rumah ko..pandang2 ko dr jauh...hahhaa..itu la meow nyer..nk aku sebut nama meow itukah???? hiihii...

Jake's Daughter said...

xkuasa..kucing jantan tuh dah xde la kat kawasan ni..Udah pg mana tah...hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin