Monday, July 27, 2009

Al-Fatihah - Perginya Seorang Yasmin

Agak lama aku tinggalkan blog aku tanpa sebarang usikan..
Tapi kali ini aku akan menulis dalam keadaan yang agak emosi...
Al-Fatihah untuk Arwah Yasmin Ahmad
Berita ini meninggalkan kesan yang agak mendalam kepada aku..
Kalau x..Xkan la aku menitiskan airmata kala aku baca halam utama Akhbar Kosmo hari ini..
Tak tahu kenapa aku emosional...
Mungkin...
Kerana aku adalah peminat setia semua iklan2 dan filem2 beliau..
Hasil karya beliau sangat menyentuh hati..
Filem2 beliau aku rasakan sangat dekat dengan diri aku...
SEPET terutamnya...
Apa lagi yang tinggal setelah pemergian beliau selain hasil karya beliau??
Akan adakah pengganti atau insan yang mampu menyamai kreativiti beliau???
Kita nantikan...
Al-Fatihah untuk keluarga Yasmin Ahmad... 1948-2009...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin