Thursday, June 11, 2009

TAG Import Dari FACEBOOK..Iza, Linda n Mala..Sila JAWAB!!!

Perghhh..Berpeluh jugak nak siapkan Tagged dr Hadi nih..Huhuhu..Tp aku mmg ske jawab tagged pon...Tagged nih sebenarnya aku dapat dari Facebook, aku copy n share kat Blog plak...Iza n Linda...RISAU la tuh..Miahahaha..Ngeri jer tgk entry terbaru aku nih.....Mende nih AGAK SUSAH (aku yang ske jawab TAG pon siap bukak2 buku n google untuk carik jawapan)...Peluh mak nak menjawabnya..Hahaha
Tapi aku kan ske jawab TAG..So berjaya juga akhirnya aku menjawba tag ini....

RULES:
Pilih seorang penyanyi kegemaran anda..Sila jawab soalan2 dibawah menggunakan TAJUK lagu penyanyi berkenaan..
Dan aku memilih PRAMLEE (lagu dia banyak...Senang sket nak jawab...Hehehe)

Artist name : "P Ramlee"

Are you male or female:
"Nak DARA Rindu"

Describe yourself:
"Hore-Hore"

How do you feel about yourself:
"Duka Berganti Suka"

Describe where you currently live:
"Joget MALAYSIA"

If you could go anywhere, where would you go:
"Seri BULAN"

Your favorite form of transportation:
"PerWIRA"

Your favorite color is:
"SeMERAH Padi"

What's the weather like:
"HUJAN Di Tengah hari"

Favorite time of day:
"Bila Larut Malam"

If your life was a tv show, what would it be called:
"Aneka Ragam"

What is life to you:
"Dunia Hanya Pinjaman"

What is the best advice you have to give:
"Patah Tumbuh Hilang Berganti"

If you could change your name, what would it be:
"Juwita"

Your favorite food is:
"Nasi Goreng"

Thought for the Day:
"Tiada Kata Secantik Bahasa"

How I would like to die:
"Alhamdulillah"

My soul's present condition:
"Saat Yang Bahagia"

My motto:
"Barang Yang Lepas Jangan Dikenang"


p/s: LINDA, IZA n MALA..Sila la jawab ek???? Jawab jangan x jawab..Yang kt FB kire batal...........Aku menunggu jawapan dari anda semua....



2 comments:

ibu_uwais_ameenah said...

tag lagi? byk ni aku utang kak, mlm kang aku jwb ye!

Jake's Daughter said...

Baikkkkkkkkkk

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin