Tuesday, June 2, 2009

Menghitung Hari

3, 4, 5 June 2009..Apa ek lepas tuh...
Jawabnya...I leave my chair la....Apa lagik...
Aku skrg nih sedang menghitung hari....Menghitung minit2 terakhir aku berada di sini..Di EiMAS...
Emmm...Susah nak gambarkan rasa dalam hati nih..Dah 5 tahun aku kt sini..for sure la kan banyak kenangan pahit manis kt sini...
Tadi aku jumpa BOS BESAR...Mintak dia sain Nota Serah Tugas aku..Almaklumlah...tinggal 3 hari j lagi aku kt sini...huhuhu....
Sikit rasa sedih..Sikit rasa happy...Sedih sebab aku dah lama kt sini..Tempat nih dah jadik darah daging aku dah...
Happy sebab aku nak mulakan hidup baru...Nak mulakan hari2 baru aku sebagai seorang student...
Kalau nak maju..Kena berani berubah kan???
Yeeehhhaaaa......

2 comments:

kda said...

ida, pasni g kelasberulang dr bangi ker??
wa..jauh tu, anyway, gdluck with your master..ok la tu, membe kita x ramai yg ctinue..so far nida sorang jer yg kda tau.
eei..besnyer study..rindu plak kda ngan zaman study dl.
k, tk care.

Jake's Daughter said...

kda...nanti time kelas ida duduk umah abang kt subang suria...dekat j la nak ke kelas...hujung minggu balikla kajang...
Tq n wish me luck ya sis...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin