Wednesday, June 3, 2009

Insiden GAMPANG LAHANAT 2009

GAMPANG LAHANAT!!!!!!!!!!!
Itu word pertama untuk entry kali nih....
GAMPANGlah siapa yang telah melarikan diri setelah melanggar kereta aku...
Rasa mmg xde word lain dah aku nak kasik....
Memang aku MARAH..
Aku bole terima kalau kejadian tuh berlaku sebab salah aku...Nih x..Aku masuk parking baik punye..Elok j terletak kereta aku...Last2
Naik j dari UNIKEB, pg ke kereta...Bumper dha jatuh..Sah kereta aku kene langgar...
Memang GAMPANG, H%*&M J%#@H, C*!@I....
So kepada orang yang melanggar kereta aku tuh...
Kalau x jumpa di dunia...
Silalah jawab di PADANG MAHSYAR sok2 yer....
Kalau agak2 masa nak MAMPOS besok...X bole nak MENGUCAP...Ingat2 la kesalahan sendiri tuh ek...
Dengan kuasa yang ada....Dengan hati yang marah..Aku x rasa aku nak maafkan orang yang langgar keta aku...
To my POWERFUL WIRA SE...
Rehat2 la kt bengkel tu 2-3 hari ek...
Jumaat kita jumpa disana....Disana...Disana...

p/s : Entry ini ditulis dalam keadaan MARAH...Oleh itu sila abaikan perkataan2 yang tidak elok dibaca iteww...Harap Maklum.....


4 comments:

GiGGLe GaL said...

memang gampang lahanat betul org tu.. tak pe.. i tolong gampang kan lagi org tu..mari kita beramai2 menyumpah dia..spaya hidup dia tak tenang!

Jake's Daughter said...

Mari beramai2....

LINDA ABDUL RANI said...

ko xmaw wat semayang hajat ker...bkn per geram tol pemandu tu...laen la ko parking tgh jln..jgn kata dia...aku pon marah..ni ko paking tmpt yg betul...cam haram org itu..

Jake's Daughter said...

Takpa la Linda...Kt dunia dia bole larik dr aku...Kt AKHIRAT sok2..dia merangkak jugak mai carik aku....
X pon...kt dunia j dia dapat..sok2 keta dia kena lg teruk dr aku....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin