Tuesday, June 30, 2009

Hadiah Hari Lahir

Lagi 6 bulan..Akan tiba ulang tahun kelahiran aku yang ke - 32...
Aku teringin sangat satu bende nih sebagai hadiah hari lahir aku...
Ada sesiapa yang sudi menajanya???
Sangat berkeinginan bende ini..
DSLR KAMERA...
Sesaper yang ada rezeki lebih tuh..Sila2 la hadiahkan kepadaku sebagai hadiah hari lahir ek...
Hanya Allah yang mampu membalasnya...
Hehehe..
Aku serius nih!!!
Sangat maukan DSLR KAMERA itu...

7 comments:

abdul karim said...

ooooii...kamera apa tu?

LINDA ABDUL RANI said...

nyah...ko ngorat la Don ex-bf Yasmin Hani..jgn kata 1...sepuloh ko blh dpt nyah....blh jgk aku tumpang sekaki...hahahahhaha

Jake's Daughter said...

Karim,
Kamera digital single-lens reflex camera (digital SLR or DSLR)..Udah lama aku impikan..Tp mahal la...tu yg promote tuh..kot2 ada yg sudi nak taja....hahaha

Linda,
Don??? Kalau dia nak taja kamera aku.....Alhamdulillah....Aku xnak spulo...Aku nak sebuah j....huhuhu..Tp kalau dia kasik spulo..Aku kasik ko satu...huhuhu

abdul karim said...

ha, ada belen lagi 8...kasik la aku satu ..teringan gak benda canggih nie...

@cu SaYaNg said...

perghhh!!!
siap minta adiah tu
dah tu demand lak tu..cis...hahaha

Jake's Daughter said...

Pya..
Saja bitau kt sini..Kot2 ada yg sudi nak taja...Hang ada keinginn x nak taja????
Huhuhu

afisazlie said...

hmm sekarang ni mmg ramai yang guna camera DSLR.. gambar dia mmg cantikkan.. berminat gak tpi mahal.. nak kena belajar operate dulu baru berbaloi beli.. kalau tak, sia2 je kan..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin