Thursday, May 21, 2009

Zee Avi - Kantoi

Aku jelajah ke blog adik cumilku si DJ....
Ske tgk blog dia sbb dia selalu update dgn foto yng cun2
Dia plak skrg ada kt London tgh further study..
Harus la dapat selalu ambik foto yg cun2...Kan DJ kan??
Uih...larik tajuk nih...Sebenarnya masa usha blog DJ...Aku terdengar satu lagu yg best nih...Sangat besh...Penyanyinya Zee Avi...Dan lagunya KANTOI...Mungkin aku terlewat mengenali Zee Avi..Tapi bile kanal dia..Aku TABIK dgn muzik dia...
Aku memulakan operasi GOOGLE pasal Zee Avi...Ropa-ropanya semua lagu2 dia layannn..Beshh gila....
Nih aku nak promo...Kalau korang bukak YOUTUBE...Type j Zee Avi - Kantoi..Sure ada..
Dijamin best...
Aku berani bet....Sungguh...

KANTOI
Semalam I call you, you tak answer.
You kata you keluar pergi dinner.
You kata you keluar dengan kawan you.
But when I called Tommy he said it wasn't true.

So I drove my car pergi Damansara.
Tommy kata maybe you tengok bola.
Tapi bila I sampai you, you tak ada.
Lagilah I jadi gila.

So I called and called sampai you answer.
You kata sorry sayang tadi tak dengar.
My phone was on silent, I was at the gym.
Tapi latar belakang suara perempuan lain.

Sudahlah sayang, I don't believe you.
I've always known your words were never true.
Why am I with you, I pun tak tahu.
No wonderlah my friends pun tak suka you.

So I guess that's the end of our story.
Akhir kata she accepted his apology.
Tapi last last kita dapat tahu she was cheating too.
With her ex boyfriend's best friend - Tommy.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin